روزی که..

  • ۱۷:۲۳

  • ۵۴
نوکر مامی عسلم 💜

عاو 😶...

بعله
خب خوشم اومد پوکر نشدی
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..

آخ...

هعییی
نوکر مامی عسلم 💜

چرا اسم عکسه ۸۲ عه 😐 ؟

سیوش کردی😂😂😂
چون هشتاد و دومین عکس نوشته ایه که برا وب لین استار درست کردم ولی اینجا گذاشتم://
یه وب مخصوص عکس نوشته دارم میخوای اونو بدم اهم😂😂
TARA'S WORLD

😭😔

اگه قرار باشه ناراحت بشین پستو میپاکما
نوکر مامی عسلم 💜

عاو 😐...

بده!

چرا سیو کردی حالا😂
عکس نوشته های مربوط به نویسنده هوملی برا منه وب سه تا ادمین داره
AJ deadshot

لوک اسمت نتیجه ی بازی کثیف ج ح نیست؟

 

کرک ریزون عطیه، دمت گرم

عه چرا ندیدم من اسمشو پ😂😂😂
لوک با عسل ج ح میزنی؟؟؟؟


خواهش میکنم😂😂
نوکر مامی عسلم 💜

بعله با عسل ج ح میزنم 😐😑

برا شما عم باید توضیح بدم عطیه جان؟

فکر کردم داشتین شوخی میکردین:/
ولی خب خوش بگذره پسر جان
... vis

13 سال نوری سکوت:|

نه حرف بزن دق میکنم
Asal :)

لاوم چ حرفایی تو دلته

بم نمیگی؟ :)

چرته همش هانیD;
نوکر مامی عسلم 💜

😑🍃

پوکر نشو ها
mochi ^-^

ترجمه پلیزD:

ها؟؟ ترجمه؟؟؟😂😂
mochi ^-^

آخ من نگاه نکردم به عکس اومدم گفتم ترجمه ببخشید😂

نه خواهش میکنم😂😂😂
AJ deadshot

:////////////////////////////////////////////////

 

عطیه با لوک درست صحبت کن ://////////////////

یه ها فقط گفتم:/
چرا واقعا؟؟
ظلم تا به کی؟؟
AJ deadshot

تا به کی نمی دونم ولی حق نداری براش پر رویی کنی ://////////////////

من ازش بزرگترمممم تازه باباشممم
AJ deadshot

به ت*مم ://////////////////// چه شتی خوردی؟ داد زدی؟ نفس کششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش اره برقی من کوووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟

یااااااااااااااااااااا
اونم باهام در رفتار میکنه:/
AJ deadshot

چی؟ در رفتار میکنه؟ مگع میشه رفتار رو کرد؟ اوه اوه، اینا چیزایی که وجود معنوی دارن رو هم می کنن

😂😂😂😂😂😂خدا جرررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂
نوکر مامی عسلم 💜

ای جی داداش نوکرتممممممممم

بزن لهش کن عطیه رو

دمت گرممممممممم

ینی خاع⁦ک🙌🏻⁩😑
نوکر مامی عسلم 💜

😑...!

من دیگه نسبتی باهات ندارم😑
AJ deadshot

خب دیگه دستور از طرف لوک صادر شد، گرز تیغ دار آماده، زاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارپ، (کوبیدنش تو سر عطیه و گاییدن کلش) قررررررررررررررررچ زدن گرز روی ساق و رون پاهاش و بی پا کردن بنده خدا:///////

 

هر وقت لوک اجازه داد برات پای جدید میارم، سوراخای سرتم درست میکنم

شما منو بی دفاع پیدا کردیننننن
منم تبر میارم اصننن⁦⛏️⁩(شبی کلنگه ولی تبره)
AJ deadshot

دیگه دیره، اگرم بیاری من X-BOW از دور میزنتم می دوزمت به دیوار بلاگت ://///

خیلی بدین😬😬😬
AJ deadshot

WE KNOW

⁦👊🏻⁩
نوکر مامی عسلم 💜

عطیه!

هن؟
نوکر مامی عسلم 💜

بیشور!

میخاستم احساسی بشه!

هن چیه؟

باعش
جان دلم
نوکر مامی عسلم 💜

نمیخاد اصن 😑

ولش!

لوک از این حرکتت خیلی بدم میاد:/
یا کلشو بگو
اگه نمیخوای بگو هم کلا نگو
الان که گفتی باید تا اخرشو بگی
بگو زود
ببخشید فکر کردم باز قراره برینی بهم:/
نوکر مامی عسلم 💜

😐

 

لوک
پسرم
اپا فدات شه
عزیز من
بگو
نوکر مامی عسلم 💜

عطیه

پدرم

فدام شی

عزیزتم

نمیگم

پلیز گه نخور:/
بگو دیه عه
خیلی بدی همیشه عادمو تو خماری میزاری
دیگه جوابتو با هن نمیدم بگو:/
نوکر مامی عسلم 💜

😭

چرا گریه میکنی؟؟؟
چیشده؟؟؟؟
نوکر مامی عسلم 💜

عه 😐

میخاستم خنده بفرستم که 😐

چرا گریه شد 😐

حتمن تو راه اذیتش کردن 😐

دیوونه:/
بگو زود باش
نوکر مامی عسلم 💜

نمیگم

تمومش کن!

باش
نوکر مامی عسلم 💜

ناموصن 😐🍃؟

هوم
نوکر مامی عسلم 💜

عه 😐

:)
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

بسی سنگین لنتی 😂😂😂

نظر لطفته😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan