خوب و بد وجود نداره:)

  • ۲۰:۴۸

با سر تایید کرد و گفت: ولی تو واسه من ادم خوبی هستی!

ــ درسته، خوب یا بد وجود نداره، حتی بدترین ادم بداهم واسه یه نفر خوبن..

  • ۹۴
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

من ک بدم ..

ن
AJ deadshot

قبول دارم

هوم⁦👍🏻⁩
Slay Ruby

من ک واس هیچکی خوب نیستم :/

نگو عه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

هووم

۸۸
Roya Rezaei

هومم موافقم👌🤞

🙃
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

چرا ..

نیسی.. حتی نه برای ی نفر برا خیلیا نیسی
AJ deadshot

آنی، لطفا زر نزن، تو برا من خوبی آجی

آنی
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

تو که چیزی نمیدونی ..

من خودم میدونم ک میگم بدم

ولی باید ببینی بقیه چی فکر میکنن
Slay Ruby

بابا ب جان خودم من دو تا روبی ام 

یکی ک خیلی بد گرله

یکی اونیکی ک خوبه و بیشتر بچه های اینجا میبیننش

ای جی
☆°•~ ★•°~

اوما وبه هوشنگو بهت دادم؟ :/

هوشنگ که بود دیه😂
☆°•~ ★•°~

اه.. 😂بچه یکى مونده به عاخرم

الان یوسوف گم گشته مو چطو پیداش کنم... به کنعانم باز نمى گره.. 😂👊

خل😂😂😂
AJ deadshot

آجی، او روتم نشونم بده، فکر نکنم خیلی بدتر از روی مهربونت باشه، یه چیز دیگه، (اینارو بهت خصوصی گفتم البته) اونا ازت انتظار محبت و عشق ورزیدن دارن ولی من ندارم، نباید از مردم (حتی خواهر و برادر) انتظار داشت

آنی
☆°•~ ★•°~

خب وبشو بهت دادممم؟؟ 

نه
نوکر مامی عسلم 💜

عاه...

:)
نوکر مامی عسلم 💜

😐🍃

:))
نوکر مامی عسلم 💜

😑🎋

:)))
نوکر مامی عسلم 💜

😑💥

:))))
نوکر مامی عسلم 💜

😑💍

:)))))
نوکر مامی عسلم 💜

😃💍؟

شوورت لوک😂😂😂
نوکر مامی عسلم 💜

ای بابا 😐💔

خل😂😂
نوکر مامی عسلم 💜

😄🙌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«[🥺💍؟]»

سرت به جایی خورده😂😂⁦👊🏻⁩
دخترمو صدا میکنما
نوکر مامی عسلم 💜

عاو 😐

نه 😐

باشه 😐

جوگیر شدم 😐

ببخشید 😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«[🥺💍؟]»


ولش باز جوگیر شدم 😐

عاه 😑🎋

😂😂
بعله میبینم که باز😂😐
نوکر مامی عسلم 💜

😑🚬

:))))))
نوکر مامی عسلم 💜

«[🥺💍؟]»

این رفتار چسخلانه چیه پسرم😂😂
نوکر مامی عسلم 💜

نه دیگه عنش در اومد 😑

برم رو یکی دیگه امتحانش کنم 😐🍃

رو یکی دیگه:/ خجالت بکش عه
نوکر مامی عسلم 💜

😐✌...

بای بای😹⁦👋🏻⁩
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

لوک؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

😐🔪⛪🗡⚰🏴

😂😂😂
Stupid Lion :|

موافقم :)))

هوم
Jung FaFa

💙💙💙

چرا همیشه استیکر میذاری اجی
Asal :)

عاه....درسته...اما مشکل اینجاست ک هممون قبل از شناخت ادما قضاوت میکنیم....کاش اینجوری نبود...کاش،قصاص قبل جنایت وجود نداش

موافقم..
Jung FaFa

نمد... 

:/

🤐
Jung FaFa

خوبی؟ 

اری تو چطوری
Jung FaFa

منم خوبم ممنان ^^

زنت کو؟ 

احتمالا خواب بید:((
میخوای خارشوور بازی در بیاری؟؟
Jung FaFa

زن باید تااین ساعت بخوابه 😒

نه من چیکارش دارم :/

بزار راحت باشه عه 
خستس لاوم
معلومه سراغ زن داداشتو میگیری برا چی پس😂
Jung FaFa

همش هوای زنتو داری ایششش😒

ولی از اعماق قلبم میدوستمش فقط باید به سنت ها پایبند باشیم، خوار شوهر زنداداش دیگه همینه :/

بعله پس چی😁
😂😂پ چرا مامان من با عمه هام خوبه
Jung FaFa

😒🙄😑

عه؟ شه ژالب😂😂😂

خدایی منم با زنت خوبم اذیتش نکردم تاحالا تو این چن روز :/

اون عجوزه رو دیدم تو وبت😂😂😂
و به لوکم که یچی گفته بودی😂😂😂😂
Jung FaFa

خب نمیشه که مادر از دختراش جوون تر باشه که :/

اون زاییده ی ذهنم بود😁

چرا میشهههه
اگه بدونی سر همون چه دردسری که نکشیدم😂😂😂
Jung FaFa

جدیییی؟؟؟؟آخی😂😂😂

لوک بم میگف نزول خور😂😂😂😂😂
Jung FaFa

جررررررررررر😂😂😂😂😂

دیگه از این چرتا تحویل بچم نده😂😂😂
ینی به تو میگن عمه نمونه😂
Jung FaFa

به بچت یاد بده هر حرفی میشنوه سریع باور نکنه... من دارم واسه زندگی توی جامعه آینده آماده شون میکنم 

مگه تو و اون زنت میفهمین این زحمتارو؟؟؟؟؟ 😁

بعله قشنگ معلومه😂😂😬
Jung FaFa

هعییی🙄😑

حالا که این وظیفه رو به عهده گرفتی لطفا خودت بش یاد بده هر حرفی رو باور نکنه😬😂
Jung FaFa

در حوزه اختیارات یه عمه حتما... 

بیشترش با خودتونه😏

😂😂
ولی میدونستی عمه ها بچه هارو بر علیه مادرشون میشورونن تا باباشون😂
Jung FaFa

من یه عمه خاصم 😂😍

بر علیه خودمم ممکنه بشورونونمشون😑

😂😂بعله شما تکی
Jung FaFa

بوصصص😘

بوس متخابل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan