دوستان بیاین بوتلیس شناسی:/ کار خودمه جواب ندین ناراحت میشم:(

  • ۱۵:۱۶

کلیک

 

 

خدایی بعضیاش خیلی اسون بود...

  • ۹۰
لوکِ بَد شانص

:/...

اهم فقط احساس بامزگی میکنم دیگه😂😂
ولی جواباتو دوس داشتم
کمبود محبتم خودت داری عرررر😂
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

فوضولیت گل نمیکنه ببینی کدوما برا کیه ؟

قشنگ معلومه خو😂
و راجب دو تا مونده به اخری هم اشتبا میکنی
Jung FaFa

-_- 

چش بود؟؟
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

سوالا چی بود یادم نمیاد

اینکه تا حالا ناراحتت کردم
ailin _n❣

بوتلیس چیه ؟

بوتلیس منم:/
HeLiA ಠωಠ

لـــــــــطــــــــــــــفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا نفهم من کدومم  😂 😂

فهمیدممممم ببخشید واقعا مجبور بودم خا
AJ deadshot

:////////////////// من اسمم نوشتم

بعله دیدم😂😂😂
ینی انقدر بیمزم عاه:/
Asal :)

عطیه

واسه من اومد؟

خر شده فک کنم....

 

اری😂
دیگم حس سربار بودن نکن:/
☆°•~ ★•°~

☺😐رفیدم

من دوس دارم با بیماری بمیرم لاو؟؟؟
و اینکه لاو یوووو
مهسا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خدمت مدیر وبلاگ

مطالب خوبی دارید

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد،

برای بودنش ازش تشکر کن،

متشکرم که هستی  

از شما دعوت میکنم از سایت ما هم دیدن کنید فروش آنلاین تلفن همراه هست و همینطور کلی اطلاعات دربارش
*********************

الان من از خاطرات خوب زندگیت شدم؟؟؟؟؟؟
اغا من ر.دم دهنتون خیلی خفن تبلیغ میکنین:/
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

جالبناک بید 

بین دوتا موندم کدومی😂😂
لوکِ بَد شانص

کککککک

توم فقط بخند:/
Jung FaFa

هیچی بلد نبودم خب :/

چیزیش نبود

اوکی😂😂
ailin _n❣

عه 

اها مبارکه نمی دونم چی بگم 

بوتلیس یعنی چی ؟

😂😂😂
ینی بند پوتین
AJ deadshot

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL آره احتمالا

://اوکی
لوکِ بَد شانص

😐

پوکر نشو بخند فرزندم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خخ

احتمالا حس مادری که باردار شده برا توعه😂
MoBi :)🥀

/: خو فک کنم بدونی من کدومم

بعله واضحه
ولی من خیلی بزرگممممم😂
☆°•~ ★•°~

پس دوس دارى با چى بمیرى؟ 😂😐😁😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬

چیارو غلط نوشتم؟ /:

در سلامتی کامل و با لبخند:/
خب بزار
بستنی؟؟ نچ
سالاد؟؟ نچ
ازت متنفرم؟؟ نچ
من از فسنجون بدم میاد یا پیتزا؟؟://
لاو من کمبود محبت دارم😂😂😂😂😂😂😂
همینا دیگه

ailin _n❣

واقعا ؟

تو بند پوتینی ؟

فکر کردم دختری 

حالا چه رنگی هستی ؟

نگو که بند پوتین سربازی عی

ایلین میزنم شتکت میکنما😂😂
از این بوت خوشگلا هس من بند همونم
☆°•~ ★•°~

😂😂😂

نمیدونم

ى گزینه ى سایر گزىنه هاعم مى زاشتى اونجا... 😂

عررررررر... 😂😂😂😂😂نه

باش ایشالا دفه بعد😂😂😂
ailin _n❣
خخخخخ
اها خب 
مارکت چیه ؟
چه رنگی عی ؟
فابریکی ؟
من خاصم از من فقط یکی ساختن
مشخصاتمو نمیگم میرین فیکمو میسازینننن😂
☆°•~ ★•°~

😂😂

منم یکى درست کنم؟ /:

حوصلت میشه اره ولی جوابا تو گوشی بالا نمیاد
MoBi :)🥀

:") اوکی

تو هنو دلخوری:/
ailin _n❣

ععععه فهمیدی می خواستم فیکتو بزنم ؟

ای خدا 

خب الان برم این بالاییه که نمی دونم چیه رو در مورد یه بند کفش انجام بدم؟

فهمیدم دیگه😂
بعله😂😂😂
☆°•~ ★•°~

پس تو عن جوابارو ببینم؟؟؟ 😂😐👊

با کام فقط میشه خو😂😂
MoBi :)🥀

ن از چی

از چی دیگه
☆°•~ ★•°~

خب پس چه کنم:/عر:/

لبتاپ شایدم لبتاب یا لپتاب یا لپتاپ داریم ولى مودم شارژ نیست که به نتش وصل شم فقط نته گچشى داریم ک نمد چطو بش بوصلم:/

خب میتونم از جوابا برات اسکرین بگیرم😂
اگه نمیخوای ببینم که هیچی
☆°•~ ★•°~

با باقى مونده هاى شارژم ازت خدافظى مى کنم.. 😂✋

17درصده:/

الان خودبه خود مى خاموشه:/

😂😂😂برو بزن به شارژ خو
☆°•~ ★•°~

اوما اوما اوما اوما اوما اوما اوما اوما اوما اوما اومااااااا

جانمممممممممممم
☆°•~ ★•°~

من نخوام تو ببینى؟ /:

تو بیا تبلتمو ببر توش فضولى کن ببین من اصلن چیزى بهت میگم؟ XD

مگ میخوان چى بگن؟ 😬😒

 

اهم:|

گوشى ننم تو شارژه....

بعد فقط ى دونه ازین شارژرا داریم بعد سه تا شارژر کتابى داریم ک به دردم نمیخوره.. XD

بعد منو ننم همش شارژرارو خراب میکنیم.. 😂😂

😂😂😂نمیدونم

خو گوشیشو در بیار😂😂😂😂
پس به ننت رفتی تو
☆°•~ ★•°~

گوشى ننم 19درصد شارژ داره:|

بعد با گوشیم به نته اون وصلم گوشیش شارژ خالى میکنه

 

نه نه:|ننم اوکى عه.. 😂خودم اوکى نىستم... 😂😬

😂😂😂خدای من
MoBi :)🥀

از چی چیه/: ناراحت نیستم ازت

باعش:/
☆°•~ ★•°~

عر:-|

عر تَر
☆°•~ ★•°~

اه من باید برم

مراقب خودت باش

دفعه بعد مبى رو ناراحت کنى ....☺👊

 

باباى.. ☺😒

😂😂😂باعش
توم مراقب خودت باش
بای
☆°•~ ★•°~

خواب فلن بزار کلاسم تموم شه

بله م غذا میخورم پس با فتوسنتز زنده بمونم:|

باشه مراقب خودت باششش
تو که.. بعید نیس
☆°•~ ★•°~

باشه توام:|

عاره بعید نى... XD

فعلن که امروز رو مود خوبى ام اگه ننم غذایى درست نکنه ک من خیلى بدم بیاد میخورم:|

میخوام بگم شام ببرنم بیرون:/☺

اوکی فقط مراقب خودت باش
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

من چقد ریده بودم ؟؟😂

بزار ببینم😂😂
من کمبود محبت دارم؟؟؟😂😂😂😂
بقیشم که دیگه هیچ
اینو دیدی بگو پاک کنم ملت تقلب نکنن😂
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

اهااااا پ ریدمممم 😂😂😂😂😂

نه بابا بد نبود😂😂
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

چرا ریدمممممم 😂🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

نهههه خوب بوددد😂😂
فقط نمیدونم چرا همه زدن کمبود محبت دارم--___--
ینی واقعا دارم؟؟
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

نمد --_--

اوکی😂
توم از اینا بزار قشنگه
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

چی ؟ چالش ؟

عاره ولی از اینا نه از اونا
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

ار کدوما 😂😂

یااا تو که زود میگرفتی😂
از اینایی که من گذاشتم بوتلیس شناسی
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

یااااا کله بیان میدونن من دیر میگیرم😂😂😂

باش پس فردا 😂

خوبه منتظرممم😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

مادری ک باردار شده تخخخ این چیه دگ احتمالن این مال همسر محترمته 😂

نه اون اسمشو نوشته بود پس تو اونیکی فهمیدم😂😂
☆°•~ ★•°~

خب الان غذا کوفتیدم:/

عر

نوش کردی:/
☆°•~ ★•°~

هرچى.. 😁😬

تبلتت شارژ شد؟؟
☆°•~ ★•°~

الان رو55قفلع:|البته با ى شارژرى زدم ک اتصالى داره و همه ى سیم ایناش ریخیده بیرون:|

ى پست میزارم وبه مبى بعد میرم:|

خوبه مراقب خودت باش
☆°•~ ★•°~

اع مبى تازه پست گزارده:|

پس بى خى

خا من مراقبم توام باش

مگه خودت وب نداری اخه:/
چش
☆°•~ ★•°~

خب تو وبه خودم اهنگ میزارم نمایشش نمیده:(

بعد امم.... از وبه خودم خوشم نمیاد دوس دارم وبه بقیه فهالیت کنم.. 😁😂😂😂

خودت که میدونى خلم

بعله میدونم😂😂
☆°•~ ★•°~

بعد.. من معتاد اینم ک ااینور اونور پست بزارم:|

عه نه اشتبا گفتم

معتاد ادمین بودنم:/

ولی من همین جا که هستم راضیم
☆°•~ ★•°~

خاب خوبه تو درجه خلیتت با من فرخ داره.. XD

 

😂😂😂همه چیت به من نرفته
☆°•~ ★•°~

بهله.. 😂

به عاپا هستیم رفتم*-*

وبشو دارى؟ 

ایش:/
نه
☆°•~ ★•°~

بیا وبش اینجاس

چته حسود؟ 😂😬👊

من تو منحرف بودنم به عاپام رفتم.. نگو ک بتو رفتم:/

اصنم حسودیم نشد
😂😂😂نه به اون رفتی
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بعله.. 😂

بلى بلى

**** ******** ***** ** ***** ******** *** **** *** ** *** ****** ******

**** ***** * ***** ***** ***** 

**** **** *****

**** ******* *** **** ************

:/
😂😂😂😂
☆°•~ ★•°~

اوما الان فهمیدم که داییم که خونش بودیم کرونا داشته:/💔

هییی خدا شفاش بده
پس شمام باید قرنطینه بشین نه؟؟
مراقب باش لاو.. دفه قبلی که بخیر گذشت ایشلا اینبارم خوب میشه:(((
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ***** ***** **** ****** ****** 😂😶

خب سان کن حدقل:/

بی عدب عه😂😂
باعش
☆°•~ ★•°~

نمیدونم

اه امروز داشت خوب پیش میرفت:|

الان ى خسه بدى دارم

اوما نزدیکم نیا

Y_T

😂😂

چیزی نیس شتریه که در خونه هر کسی میخوابه(دارم چرت میگم)
ولی خا تو عاروم باش
میزنمتاااا😂
☆°•~ ★•°~

خب میشیم دىگه؟ 😭😂😂

خوبه منم مبی رو مسخره کنم:/😂
☆°•~ ★•°~

😂😂نه خوب میگى

خاب هوفف نفس عمیققق

هروخ میخوام بزایم هم ازین حسا دارم:|نکنه باز حاملم:/

نه نزن عررررر

دیوونه😂😂
مراقب باش لاو خب؟؟
☆°•~ ★•°~

مبى رو نمیشه مسخره کرد... 

ولى دىروز اومدم بنویسم مبینا نوشتم بینا:|

اوما مامان بابام دارن میرن پىش داییم

چرا انقد احمقن... 😭😭😭😭😭😭اى خداااااااپچپپظچظنمشچسپنشپچس چرا اینا نمىفهمننننن

حالا تو عاروم باش شاید خودشونم دارن دیگه..
☆°•~ ★•°~

خب دیوونم دیه.. شک دارى؟ 

مراقب چى باشم دىگه وقتى رفتن پیشش حتمن میگیرن:/شایدم نگیرن نمد

خودتم میگى چىزى نیست 

نگران نباش

از صب هرچى حالم خوب الان همونقد بد شد... 😂😂😂واااى خداا

بعد میخندی؟؟؟
بوف
من نمد چ بگم:(
☆°•~ ★•°~

خب دىوونم دیه خنده و گریه ترکیبى مى زنم.. XD

بزار برم ى بستنى بخورم شاید اوکى شم.. 😐

هوففف عصبامممممدپدچطچپظپشچشچشننشپشچشچشپظ

اوکی 
نگرانتم..
☆°•~ ★•°~

عصبى ام*

😐

**
☆°•~ ★•°~

نگران نباش عهه.. 😂

خوبم که

فعلن تا چیزیم نشده نگران نباش

میگویم..... 

ى کامنت.. عاخرین کامنتت تو وب گزاشته بودى جواب دادمو تو دیه نیومدى:|

من همیشه نگرانتم..
واقعا؟؟ حتما حرفی نداشتم صبر کن ببینم
☆°•~ ★•°~

خاااب مگه من افلیجم نتونم مراقب خودم باشم😐

نه ولی تو مراقب نیسی:/
☆°•~ ★•°~

هستم:/

 

نیسی:/
☆°•~ ★•°~

باشه:|

^^
☆°•~ ★•°~

😂وااى ینى من دیگه اصلن داشتم گریه مى کردم از خنده:|

حالا اگ تونستم بعدن اسکرین شاتارو نشونت میدم XD

اگه اومدم وات😂😂😂
☆°•~ ★•°~

خاب تو وب نشونت میدم:|

حوصلشو داری؟؟ گشادی تو😂
☆°•~ ★•°~

بزار الان نشونت میدم کى گشاده:|😂

الان بى کارم(عاره نیس تا قبلش داشتم بچه دارى و خونه دارى مى کردمو سر کار بودم:/)

تو گوشیمه... واستا

😂😂😂اوکی منتظرم
☆°•~ ★•°~

خواب الان میفرستم رو تبلتم بعد تو پىکو فایل برات مى عاپم

خا خوبى خوشى سلامتى؟ /:

اوکی
عاره خوبم دارم جر میخورم😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

جمله هاشو بگو تا بگم من بودم یا ن :>

بزار فک کنم گفته بودی کاری از بر نمیاد پس عارزو میکنم حالت خوب باشه؟؟
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

دیقن همونه هار هار چ خوب فمستی

ایول😂😂😂
ولی همین بودنت خوبه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

اصلن خوب نی کاجاش خوبه :| 

خوبه دیگه حداقل عاروم میشم..
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاااشوبم عارامشم توییی گوش بگیر بیب :| 💥

دینگ داران دی دان دیرین دان ~:|~

😂😂😂چه قشنگ
ولی ادامش اشتب بودا
☆°•~ ★•°~

خاب وقتى خصوصى مىفرستم ینى اىنو تایید نکن خنگول

😂😂

 

داستان چى؟ 

لاو استوری؟ 😂

بىا عشقم میخوام بهت بگم چطورى عاشقت شدم:|

عه نفهمیدم عمومیه😂😂😂

خوبه دیگه😂😂
من برا عسل داستان میگم چرت و پرت
خودم و خودشم میارم تو داستان
☆°•~ ★•°~

خنگول*-*

 

😂😂😐خب نمد من نمت:/

اونم هى پوکر میشه حس میکنم همه ى حرفام چرتو پرته:/

😂😂
تو به اون اهمیت نده:/
☆°•~ ★•°~

:/مهم خودشه

که الان عافه:|

منظورم به پوکراش بود
ان میشه که
☆°•~ ★•°~

هعععى:/

بلى بلى

لاو من میرم ببخشید
☆°•~ ★•°~

باشه

مراقب خودت باش

لاب یو

باى

توم
لاو یو
بای
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

ن فق 'آشوووبم عارامشم تویییی' رو خوندم بقیشو نخوندم :"

راس میگی؟؟ چرا فکر کردم بقیشو خوندی:///
راستیییی دلم برا حرف زدن باهات تنگ شده بوددد
Namgar Kim

چه سوالاییه آحه😂😂

بزار ببینم شما چه گلی به سرمون زدی😂
دیوونه😂😂😂😂
گوزیدن بالای سرش؟؟؟ جررر😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خخخ

منم :]

دو روز گذشت نه چرا فکر میکنم بیشتر شد
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاره دو روز فک کنم

زمان خعلی زود میگذره :/ 

راس میگی:/
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

جواب دادم^^

برم ببینم😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan