عشق فقط..

  • ۲۱:۰۶

ابراز عشق فقط اونجا که هیچکس میگه:

اگه ارومیه باشی روت اَرَس میکِشم

واست حبس توی قفس میکِشم

تورو دست نمیزنم..تو رو نفس میکِشم🖤

  • ۶۰
لوکِ بَد شانص

عررر

خیلی خشنگه نه
لوکِ بَد شانص

خیلی

⁦یس😍
Asal :)

رو نع رود ارس پیرمرد😂😂😂

نع این روت باید باشه😂😂 الان اوکیش میکنم
Asal :)

خب پیرمرد فاکی تو برو زندان منم برم شوهر جدید پیدا کنم😂😂😂

بای بای هانی

یااااا غلط میکنیییی😤😤😠
nanami •°▪¤°•▪

عالی بود^^

موافقم😍
Asal :)

یااااا

درس بحرف بام تا داداشام جرت ندادن

خب تو میخای حبس بکشی ب من چ

--____--
خب نمیکشم😬
Asal :)

یااااا

تو بخاطر من نمخ حبس بکشی

کااااات

چ کنم الان بکشم که میری زن یکی دیگه میشی نکشم میگی کات عرررر😭😭
Stupid Lion :|

چه قشنگ :]

هوم
Namgar Kim

طیب طیب الله

احسنت باریکلا✋🏼📿

شیخ نگار😂😂
Hobi lover

O.o

^^
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

من آپامو نفس نمی کشم...من آپامو تو تک تک سلولای قلبم حس میکنم

من آپامو حبس نمیکنم...من به آپام پر پرواز میدم

من آپامو به رود وصل نمیکنم...آپای من باارزش تر از این حرفاس...من آپامو به اقیانوس وصل میکنم!

نکن اشکمو در اوردی
اپات خیلی دوست دارههه
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عایگوووووووو :-]

:))))
Gloxinia M.R

🌸🌸💖💖🌸🌸

^-^
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

دختر کوچولو...بیبی لی لی عاشق آپاعه تا ته دنیا باهاشه

اپا هم هیچوقت دختر کوچولوشو تنها نمیذاره
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

*°•/(~●   ×   ●~)\•°*

❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan