چگده گشنگه؟

  • ۱۵:۱۱

دیشب مثلا داشتم درس میخوندم

که به این قسمت رسیدم

ایشون دبیر زیستمونه😂😂 انقدر ازش بدم میادددد

اصن دبیر زیست نباید خفه باشه:/

این دقیقا مثه میته

ینی اگه بخنده بچه ها میذوقن😂

من که اصن گوش نمیدم به درسش یا دارم نقاشی میکشم مثه اون پایین

یا هم که به بهونه ای از کلاس جیم میزنم:/

یا هم که ته کلاس با بچه ها دوره گرفتیم:/

تقریبا ده تا صندلی خالی ته کلاس هس بعضی وقتا کوچ میکنیم اونجا

خب دیدم اینو گذاشتم گفتم حیف میشه یکی دیگه رو نذارم

ایشونم که دبیر زبانمونه البته اینجا پوستش سفیده ولی خا

از این بدم نمیاد خوب بود ولی خب فقط چهارشنبه ها باهاش داشتیم باید تا ساعت 2 میشستیم منم بی حوصله

ولی خوب بوددد

عرررر دلم برا اون روزا تنگیدههههههه

 

+از اینا زیاد دارم کلا کتابا و دفترای من خالی از نقاشی نی

عادت بدم همینه

  • ۴۲
Elina SH

عجب😅😅......می تو!

😂😂
نقاشی دوس
Stupid Lion :|

چه دبیرای دافی جوووون 😂😂😂

اینجا خوشگلشون کشیدم😂😂
اهم الکی میگم خودشون قشنگ ترن😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan