مخاطب نداره

  • ۱۶:۳۰

یبار دیگه یکیتون پست بذاره میخوام بمیرم یا هر کوفتی انفالوش میکنم دیگم هیچ حرفی با طرف ندارم

میفهمم زندگی فشار اورده به هممون.. ولی این دلیل میشه تمومش کنیم؟؟؟؟

خیلیا انقدر درد و مشکل دارن ولی برا اینکه بیشتر بمونن و زندگی کنن با همه شون میجنگن

اونوقت ماها چیکار میکنیم؟؟ تیغ؟؟؟ قرص؟؟

خانواده چی؟؟ به این فکر کنین اونا صب بچشونو مرده کف حموم ببینن بنظرتون این میشه زندگی براشون؟؟؟

اه

من همیشه گفتم خودخواه باشین ولی تو این یه مورد حرفمو پس میگیرم

هیچوقت هیچی اینجوری نمیمونه

من هر چی دیدم و شنیدم بعدش خوب بوده

یا اولش خوب بوده تهش بد بوده

در هر صورت همیشه قرار نیس همه چی بد باشه

یکیتون

فقط یکیتون بگه بمیرم راحت میشم

دیگه من باهاش حرفی ندارم

(حالا نه اینکه حرفای من خیلی براتون مهمه)

  • ۴۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan