چرا؟

  • ۲۰:۰۱

چرا وقتی بچه بودم چتری بهم میومده--___--

  • ۷۹
Asal :)

فاک

چقد کیوت بودی گورخر😂😂😂😂

ممد بت برع صلوات

کجام کیوته😂😂😂
نه اون باید به مامانش بره
Asal :)

یاااا 

ب این کیوتی

چرا باس ب ننش بره ؟:/

کیوت نبودم فقط تپل بودم😂
چون اونوقت وقتی نگاش کنم یاد ننش میوفتم:/
Asal :)

ننش جلو چشته

تو میخای نگاش کنی یاد ننش بیوفتی

#پیرمرد الزایمری

😂😂😂😂
من پیرمرد نیسممممم
Asal :)

هسی

خو دیه برم

کنکورمم ریدم البت از پریروز بهتر بود

عاه سرم...پریا فک کنم کارت داشت لطفن راهنماییش کن

تنکس

نیستم
فدا سرت ارزش نداره بخاطرش ناراحت باشی
لاو استراحت کن خب
باعش
لاو ‌‌‌‌‌‌‌‌بى تى اس 😐😬

واااای چقد کیوت بودییی*-----------*

الانم هستی البته😂😐

نبودم نیستم و نخواهم بود😂😂
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..

چه گوگولیی

 

منم بچه بودم چتری واسم میزدن

ولی الان اگه چتری بزنم میشم عین اوشگولا

گوگولی😂😒
دقیقا منم
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..

منم از این لباسا داشتم

عررررر

من عاشق کلاهش بودم

من نمیدونم چه شکلیه😂😂
لاو ‌‌‌‌‌‌‌‌بى تى اس 😐😬

میگم هستییییییییییی

رو حرفه من حرف نزننننن😬😬😬😬😬😬🔪🔪🔪🔪🔪🔪

:/ تو باهام حرف نزن اصن جواب کامنتمم که نمیدی اصن از صبم نفهمیدی یکی نیس:/
لاو ‌‌‌‌‌‌‌‌بى تى اس 😐😬

حرفوووو عوضضض نکنننن

:/ حرف نزن باهام قهرم باهات
اصن فهمیدی تو یه روز چی به سرم اومد؟؟؟
لاو ‌‌‌‌‌‌‌‌بى تى اس 😐😬

دلت میاد با من قهر کنی؟

ببین خودت میدونی من ناز کشیدن بلد نیستمممم قهر کنی باهام کاری نمت بکنم فقط میعرم😐😬😬😬😬

ن چی اومدد؟

بیخیال لاو
چطوری؟
لاو ‌‌‌‌‌‌‌‌بى تى اس 😐😬

بگو دیگه/: بگووووووو بگوووووووو بگگگگگگگگگووووووو بببببببببووووووووووگوووووو 

بههههههههههههههههه

گوووووووووووووووووو

بیام خصوصی؟ /:

بیا بگو چطوری
لاو بى تى اس 😐😬

گوگوللللى گاز گرفتننننننى عررررررررررتملپپلمچش

اوما...... من برات تو گرامافون یادداشت گزاشتم(چه متشخص:/)

اونموقع کثیف بودما😂😂😂😂😂 عروسی بوده فک کنم
اونو که همون لحظه دیدم:/
لوکِ بَد شانص

عررر چه ناز بودی...!

هنوزم هستم اهم😂😂
لاو بى تى اس 😐😬

اشکال نداره کثیفتم میدوستم.. 😂😬😬گاز میخوام 

خب من الان جوابتو دیدم:/

نمى دونستم چقد نیستى

الان باز میگى من برات مهم نیستم؟ 😭😭😭😭😭😭

اگ مهم نبودى انقد عر نمى زدم

درضمن دروغ گفتم

بعدشم باز گریه کردم:/

😂😂😂نمیذارممم
اونشکلی نشو بوف
خیلی خری الان باید بزنمت:///
لاو بى تى اس 😐😬

اى بابا ى نفرو خواستم بگازم ها:/

خب میانه عرررررتبنبپبپمزپنشچبتمبچفنپل

به اومام رفتم:/نه نزن:/گنا دارم

😂😂😂باعش بگاز
میزنم:/ چون گفتم باید بزنم
لاو بى تى اس 😐😬

ممنان

 

یاح یاح متسفانه دورى و نمت منو بزنى

دوروز باهات حرف نمیزنم اینم جا تنبیه عررر
لاو بى تى اس 😐😬

الان من حرف نزنم؟ 

بیخیال نمیشه😂
لاب

میشه ى پست خصوصى جدید با همون رمز بزارى؟ یا حداقل کامنتاى اونجارو بزنى عدم نمایش؟ 

عدم میزنم الان وایسا
لاب

الان میام اونجا مى حرفم باهات.. 

اوکی
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

کیوتِ نعلتی خخخ

لبخندات گشنگ بوده 

😂😂😂😂من کیوت نیستم عه
الان میخندم شبی قورباغه دهن گشاد میشم--___--
Stupid Lion :|

جسحیحسجسخس کیوووووووووووت

*-------* 💕 خیلی ناز بودیاا =)

بچه ها همه کیوتن مهم اینه بزرگ شی چه شکلی شی😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

م ک ندیدم ول مطمعنم خوشگل میشی 

نه😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاره 

نههه😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

من لجبازما :| 

عاااااره 

منم همینطور
قبلا گفتم تو بحث کم نمیارم😂
نهههههه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاااااااره ㅍ ㅍ

نننننننننننننننننننننننننننننههههههههه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاره عاره عاره عاره عاره 

 

نخیررررررررررر
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

بله خیر :| 

 

یه نه بگو دیگهه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نمیگممم :| 

من میگم جاش
نه نه نه نه نه نه نه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاره عاره عاره عاره عاره 

بگو عاره وگرنه میزنم ک‌ونت یادت بره گوذت :| *اختراع جدید هاها =|

😂😂😂😂
نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاره 

عاره

عاره

اره

اره

اره

عاره

عاره

عاره

اره

اره

اره

عاره

اره

عاره

اره

:| 

نه
نهه
نههه
نهههه
نههههه
نهههههه
نههههههه
نهههههههه
نههههههههه
نهههههههههه
نههههههههههه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عارهههه عارهههه عارهههه

عارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

 

دلم دعوا میخاد ول تو بیان ک‌*کشا موقع دعوا فق بلدن هک کنن :| مایکتم ک ری*ه وگرنه الن شیش هفتا دعوا کرده بودم :/ 

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


😂😂😂فش نده منم عضو تیمشونم

منم دعوا دوس😂

𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عارهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 

 

:| شماها ع هموناعین ک دعوای فیزیکی رو ب لفظی ترجیح میدین ب ولله 

 

دعوای فیزیکی ن . فحش فقط و ریدن ب بقیه  :>


فقط تو فقط شد :| 

نههههههههههههههههههههههههههه

نه من از این کارا نمیکنم واقعا نامرد نیسم عه
کخ ندارم که
من کلاه سفیدم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

کخ و کلاه سفید چیه ؟ :>

کخ که کرمه
کلاه سفیدم به هکرایی که طرفدار صلحن میگن کلاه سفید برای اطلاعات بیشتر به گوگل مراجعه کن
☆°•~ ★•°~

تو قهرى؟ /:

نه قهر چه بید:/
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاو

ن بیخی

خلاصه ک خنده هات گشنگه خودتم کیوتی با منم بحث نکن :| 

نیس عه:/
شبی قورباغه دهن گشاد میشم جدی میگم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نمیشی :| 

میشم:/
☆°•~ ★•°~

پس چرا از وبم رفتى دیه خرف نزدى؟ 

چ میگفتم؟
گفتم اگه بخوای بگی میای پست خصوصی دیگه..
☆°•~ ★•°~

:/باش

ناراحتی؟
☆°•~ ★•°~

نع:/

تو چ؟ 

منم مثه تو
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نمیشی :/ 

یاااا میشممم
شهلااااا تو بش بگو میشم:/
☆°•~ ★•°~

☺☺☺

توام دروغ میگى؟ 😂😂😂

خو وقتی تو دروغ میگی من نگم--____--
☆°•~ ★•°~

🌂😂😂😑

باشراستشو میگم... صبر کن

 

 

 

اوما اوما اوما این عاجى پریا چه خوبه.. 😂(پریا بود دیگه؟ 😓😓اشتبا نگم(گف لى لى صدام کن)) 

بگو دیه😂😂


چه زود با هم جور شدین:/
عاره پریا بود😂
☆°•~ ★•°~

خاب خوبم:/

 

 

قبلنم باهاش حرف زده بودم ى بار:/ولى چون پستشو حذف کرد کامنتام از بین رفتو من گمش کردم:/

به من میگه شل شل.. T____T

داشتن با عسل راجبه بع چوخ/فاخ دادنه منو تو حرف مى زدن:/

😂😂😂چه لاو و بچه خوبی دارم اصن
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نمیشی 

میشم عه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نمیشی

میشم--_____--
تو که گفتی حوصله بحث نداری عه
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

چ سوییت بودی^^

نه بابا😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan