اهم اهم

  • ۱۰:۳۷

دوستان الان کنکور ریاضی و همچنان انسانیه

خاع میخواستم ازتون خواهش کنم براشون دعا کنین

که خوب بدن

که خسته نشن

ضعف نکنن

و همشو خوب بزنن

اگه بین دو تا مونده بودن راسترو بزنن یا اگه میخوان غلطرو بزنن سر مدادشون بشکنه بعد بفهمن که این غلطه:/

هیچی همین فقط دعا کنین دیگه

اینو هم لطفا بخونین براشون

[سُبْحانَ مَنْ لا یَعْتَدی عَلی اَهْلِ مَمْلَکَتِهِ سُبْحانَ مَنْ لا یُاخِذُ اَهْلَ الاَرْضِ بِألْوانِ الْعَذابِ سُبْحانَ الرَّئُوفُ الرَّحیم اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلْبی نُوراً وَ بَصَراً وَ فَهْماً وَ عِلْماً اِنَّکَ عَلی کُلِ شَیءٍ قَدیر]

 

+فردا هم کنکور تجربیه فک نکنم باشم که بگم دعا کنین خودتون حواستون باشه دیگه

  • ۵۱
apollo ‌‌

انشاالله موفق باشند.

انشاالله
Sarah 🌌

وای مرسی واقعا

چقدر خوبی تو

اره فردا برامون دعا کنید😍

عه ساراییی برا تو که حتما
من هر قبرستونی باشم با تو دعا میکنم
امروز درس تعطیله نه؟؟
Sarah 🌌

منو میشناسی ؟؟😂

 

عه خدانکنه مرسی ازت عزیزم

تا الان داشتم میخوندم حالا شاید بعدشم رفتم زمین بیچاره رو نگاش کردم تا قبل ظهر

اره توم منو میشناسی😂

انقدر استرس نده به خودت
Sarah 🌌

نه بگو خدایی 

من فقط فالوت کرده بودم بار اوله دارم پیام میدم😂

یکی گفت بهت یه اکانت دیگه داره که باهاش قهر باشی اکانتشو رو نمیکنه؟؟
Sarah 🌌

عععه عطسهه تویی؟!!!

کللللک😂😂😂

حس میکنم دوتایین نه؟

بعله😂😂😂
دوتاییم؟؟
Sarah 🌌

یکی بود قبلا

نمیدونم

اصن قاطی کردم 😳

راستی بیا وبم کارت دارم

😂😂
اومدم فقط اونور بیام یا اینور؟
Sarah 🌌

😂😂😂 کدوم وری منظورته

 

بیا همین که شکلاتیه😂

همون ور دیگه😂😂
اوکی عامدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan