کارزار تعطیلی مدارس:/

  • ۱۵:۱۰

کلیک

 

نمیدونم اینو دیدید یا نه ولی من واقعا درکشون نمیکنم:/

من یکی که قصد ندارم امضا کنم

اصن امکان نداره:/

ولی از یه نظر بهتره میتونیم این یه سال رو درسا رو جلو جلو بخونیم

ولی با این حال من امیدی بش ندارم:/

  • ۶۹
Namgar Kim

باز نشد که☹

یه کاری کردن ارور میده:/ دوباره امتحان کن
Namgar Kim

من امضا نمیکنم😐

خوب کاری میکنی
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

فاک هیم -_-

می تو
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

باید بگی برا منم روش 😹🤚🏻😌

اوکی برا منم روش😂
pari army and otaku *-*

گه بخورم امضاش کنم :/

خوب کاری میکنی
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

افنر 🤚🏻😌

😂😂
pari army and otaku *-*

ما اشنا شدیم :/ 

فکر نکنم
pari army and otaku *-*

اوهوم من پریا بم پری میگم 15 سالمه 5 ساله ارمیم خوشبختم *-* 

منم عطیم
یه ساله ارمیم
خوشبختم
Asal :)

من دیپلم گرفتم😁

مد ندارم دگ

راس میگی ولی اینو حتی معلما هم امضا کردنن😂
pari army and otaku *-*

همچنین عطیه   اممم کاپل مورد علاقت کیه ت بتس ؟؟؟؟ 

تهجین
pari army and otaku *-*

اووووووووووو تهجین منم کوکمین ، ویمین یونمین تهجین نامجین سپ ....... همه چی شیپ میکنم ولی بیشتر کوکمین و نامجین و سپ عرررررر

تو اینا نامهوپم جا بده
Asal :)

جونی😠

تو ک گفتی نامهوپ شیپ میکنی

من از اول تهجین بودم لاو😂😂
بعدش نامهوپ شیپیدم
Slay Ruby

من ک اگه هم وا شن نمیرم 

 

چرا؟؟
Han haneung

فک نکنم هیچ فایده ایداشته باشه

ولی امضا نمیکنم چون حوصله ندارم

ولی باز نشه بهتره

نع بزار باز شه
** RBE **

خوبه ک/:

نیس:/
mochi ^-^

من اصلا موافق نیستم بهتره همین آنلاین ادامه داشته باشه:/

انلاین؟؟؟؟؟
** RBE **

باشه

چته تو
Slay Ruby

چون نه حوصله مد و دارم نه کرونا نه معلما :)

من دلم برا مدرسه بدون کرونا تنگ شده:/
Slay Ruby

همیننن خو 

مگ مد با کرونا اصن حال میده:/

اصن مد ب کثیف  بازیاشههه

حالا فک نکنی مد اصن ثبت نام نمیکنمااا 

میکنم ول نمیرم

😂😂⁦👊🏻⁩
** RBE **

هیچی

هیچی که نیس
ببعی عبوس |:

امیدوارم وقتی رفتیم مدرسه جشن بگیرن بعد بهمون رولت بدون موز بدن ⁦ಠ︵ಠ⁩

با دانمارکی ⁦ಠωಠ⁩

مارمالادی من پسسسس
** RBE **

پ چیه

نمیدونم
حالا بیا بخور منو😬
** RBE **

چیزی نگفتم ک

شاید چون از ایموجی استفاده نمیکنم بنظرت لحنم جدیه

ها راس میگی
ببعی عبوس |:

تو با مدیر خودتون هماهنگ کن ⁦ಠ‿ಠ⁩

مدیر ماهم میگه چشم:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan