اونایی که عطی رو قبول داشتن و دارن یه لحظه

  • ۱۰:۴۰

احتمالا همتون این پست قشنگو دیدین

کلیک

حرفاشو باور کنین من خوشحالم میشم چون هرچقدر ادمای بیشتری ازم متنفر باشن خوشحالترم میکنه

دوست داشته شدن سختتره

وقتی بقیه ازت متنفر باشن زندگیت راحتتره

مهم اینه چند نفر کنارت باشن ک واقعا قبولت داشته باشن

این خانوم از نرگس نامی حرف میزنه

ابروی اونو نباید میبرد ولی با این حال اوشون دوست صمیمیه من بوده و هست

سوالی دارین جواب میدم بهش

ولی نمیخوام حرفایی که این میزنه رو توجیح کنم

البته که نظر من اینه نه حرفای منو نه حرفای اونو باور کنین چون اینجوری خیالتون راحتتره که چیز کمتری میدونین

همین دیگه

(هشت نفری که لایکیدن پستشو دستتونو میبوسم)

ادمای واقعی زندگیم اینجا خودشونو نشون میدن

+اونایی که با اون موافقن همین الان انفالو کنن چون من یکی اصلا حوصله فش ندارم:/

 

 

اگه اینجا رو میبینی باید بگم:

فقط دعا کن عسل ناراحت نشه

وگرنه دنیا رو سرت خراب میکنم

برام مهم نیست چی میگی

تو هر چی میخوای بگو

ولی دست از سر عسلم بکش اوکی؟؟

  • ۶۷
لوکِ بَد شانص

عجب...

چیه؟؟؟
لوکِ بَد شانص

هوم...

ها؟؟
لوکِ بَد شانص

که اینطور...

لوک اصاب ندارما
لوکِ بَد شانص

عزیزم من باید اعصاب نداشته باشم...!

چیه حرفاشو باور کردی؟؟
اگه کردی بگو همین الان بلاکت کنم چون کسی الان بخواد فشم بده با الفاظ جدیدی اشناش میکنم
لوکِ بَد شانص

ینی میگی دروغ میگه...!؟

 

😂😂😂😂😂😂😂
اوکی لوک فقط برو خب
خوشحالم حرفاشو باور کردی
لوکِ بَد شانص

من باور نکردم حرفاشو...

فق میخام بدونم تو چی میگی دربارش...

بیا خصوصی بگم حرفاشو توجیح نمیکنم فقط میگم قضیه چی بوده همین
عاشق دیک هد :|

عزیزم میای خصوصی بگی جریان چیه؟

اره اومدم صبر کن
ناشناس

دروغ نمیگه که !

کی؟؟
اون؟
مرسی واقعا
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

😂😂😂 اون ناشناسه کیه ب نظرت🤦🏻‍♂️😂

میشناسمش یه کرموعه:/
ببعی عبوس |:

چرا همه افتادن به جون هم 😨 

چقد بیان برگ ریزون شدههه ‌😱/:

ولش کن اهمیت نده
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

منم میدونم کیه 😂🍌

😂😂😂
Asal :)

مهم نیس

من باورت کردم

و 

باورت دارم

:)

دوست دارم
لاو بى تى اس 😐😬

چرا اینا اینطورى مى کنن.. 😭😭😭😭😭

کصافطا

دارم دیوونه میشممممممممممم

مهم نی بش فکر نکن
Jin Army

الان ادم نمدونه به حرفه کی گوش کنه =\

من که هیچکدوم رو درست نخوندم 😐😐😐😐😐

کلا بیخیال از کنارش رد شو
لاو بى تى اس 😐😬

فکر نکنم؟ /:باش از الان فکر نمیکنم(مثلن:/)

 

 

 

 

امتحانمو خوب دادم براى اولین بار.. 😂😂

عرررررر مبینا

اوماااااا عرررر

چه قلطى کردم:/

 

:/

خوبه😂😂😂
ای خدا:/
لاو بى تى اس 😐😬

خب من نمت عاروم باشم.... دیشب ک گند زدم الانم میبینم همه دارن اذیتت میکنن و مبى هم تشریف نداره برم باهاش زر بزنم... 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

عررر هارتم:/

اه

چقد همه چى گوه شده:/

هففف

پففففف:/

منو بیخیال برو به مبی برس
لاو بى تى اس 😐😬

اوما بیا پا در میونى کن.. 😥😭

شاید مجبور شم عاپامو بیارم واسطه شه

ایح عاپام سرش شلوغه

عر عررر

اوما

اگ کلاق بگیرم میشه هوشنگو بیارم تو بزرگ کنى؟ 

عاپام میزاره اون هشتارو ببرم خونش ولى راجب هوشنگ هنو چیزى بهش نگفتم

پفففف

من که نمد چتونه:(
ولی هر چی شد من پشتتم
الان به فکر جی تو:///
لاو بى تى اس 😐😬
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مبینا الان نیست ک:/

**** ****** ****** ** ****** ** ****

***** ***** ***** ***** ** *** ***** **** ***** * ***** ** *** *** ** ********* *** *** *** ** ** *** ***** ***** **** *** *** ***** **** **

** ** ****** **** *******

 

 

 

 

 

 

 

سس ماست.. 😂

خو تو کرم نریز عه:/
لاو بى تى اس 😐😬
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ***** *** ******** *** *****

*** ***** **

** ** **** ** **** ** ********

نخیرم نیسی:/
لاو بى تى اس 😐😬

تازه کرمو ریختم الان اصلن نمد چى بگم بهش.. 😭😭😭

نریز خو عه:/
Namgar Kim

فیلم ترکی شد که☹😐🚶🏽‍♀️⛰

و تو نظرت چیه:/
لاو بى تى اس 😐😬

پففف:/

عاروم باش تو
لاو بى تى اس 😐😬

گند زدممممممممم

چ کردی؟؟؟
لاو بى تى اس 😐😬

ریدم:/

چ کردی خو عه؟؟
ناشناس

واقعا برات متاسفم 

لوک میشه بگی چه مرگته؟؟؟
Namgar Kim

من هیچ نظری ندارم😂

جفتتون دوستای منید نمیخوام با کسی دعوا کنم یا قهر کنم😭🤧🤧

برم بزرگتر بیارم پا در میونی کنه همه باهم دوست باشید☝🏼

والا من مشکلی با کسی ندارم
تا وقتی پای خودم باشه هم هیچی 
ولی قرار نیس پای یکی دیگه رو بکشن وسط
لاو بى تى اس 😐😬

بیا وب عارتى

لطفن

باشه باشه
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

گایز این کارا چیه ؟؟

چرا همش پست میزارین ؟؟

تو خصوصی هم بگین 

این کارا واقعا خوب نیس

میشه به اوشون بگی:/ 
من کاری نکردم
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

توام نباید اینو میزاشتی

باید تو خصوصی میرفتی

الان مقصر جفتتونین

بلاک شدم برا همین این کارو کردم:)
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

باو خو بدون اکانت میگفتی

اصن تو پسته خصوصی

ااااییییش ب من چه -_-

فقط خاستم بگم این کارو نکنین -_-

چشم بخاطر تو این پستو برمیدارم ولی باید به اون بگی نکنه:/
Stupid Lion :|

ترجیح میدم قضاوت نکنم ^^ 

توعم ناراحت نباش♡ 

مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan