دو تا سوال دارم لطفا جواب بدین ناشناسم بازه

  • ۲۲:۰۵

خب سوال اول

تحمل عشق یه طرفه سخت تره یا تنفر؟؟

 

و سوال بعد

اگه یکی ترکتون کنه داغونتون کنه با رفتنش ولی بعدش برگرده و بگه پشیمونه چیکار میکنین؟ ایا میبخشینش؟؟

 

 

+سوالا دلیل خاصی نداشت فقط جواب بدین لطفا و اینکه ناشناس بازه دیگه اگه خواستین شناس نباشین

  • ۹۴
خاک پای مرتضی جونم |:

۱-گزینه ۱

۲-من می‌بخشم /: بخشیدم :|

مرسییی
قلقلی این چه اسمیه اخه جرررر😂😂😂😂
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

اولی رو نمد چون تجربه نداشتم اما یکی ع دوستامو دوس داشتم ک بعد از کاره اشتباهش برگشت و من بخشیدمش چون دوسش داشتم

مرسی از نظرت جونی هیون:/
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
تنفر
اره
مرسی اسکای
خاک پای مرتضی جونم |:

ای تف 😂👊

با مرتوض‌کونی ج ح بازی کردم 😂

تا چهار روز هس 😂😂

مجبورین مگه اخه شما😂😂
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

چرا پوکر ؟؟

نمیدونم اونجوری که صدات کردم برام عجیب اومد پوکر شدم😂😂
ناشناس

عشق یه طرفه ....اصلا حاضر نیستم تنفر رو به جون بخرم ....قلب تکه شده از روح پاره پاره بهتره

این یکی به این بستگی داره کی بر گرده....همیشه به فرثت برگشتی هست اما محدوده

مرسیییی
اینم جوابه
Ani Ruby

اولی رو بنظرم عشق ی طرفه قابل تحمل تره

و دومی ب هیچ وجه نمیبخشمش

من دقیقا برعکسم ولی باز مرسی
Ani Ruby

قشنگ دارم گوه میخورم :/

چون یکی داغونم کرد بعدش برگشت پشیمون بود و من بخشیدمش 

ول باهاش هیچ وقت مثل اول نشدم :)

اینم خوبه مرسی
Asal :)

تحمل عشق ی طرفه سخته و من چشیدمش

اون از عشقش برام تعریف میکنه و من ب صداش گوش میدم :)

 

سوال دومم نه من نمیبخشم چون ذات آدما عوض نمیشه و کسی ک یبار ترکت کرده میتونه بار دومم اینکارو کنه 

میفهمم

هوم دلیلت بدجوری قانعم کرد
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

اها😹😹😹

دلیلم قانع کننده بود😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

به قول گرشاسب کبیر ج ح بازی محلی بیان شده 😂

باهاش موفقم😂😂
دقت کردی امروز هیچی با هم نزریدیم😂 قانونت تو همه جا کاربرد ندارهههه😂😂
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

خیلییییی 😹😹😹

عررر😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

موفق باش 😂

اره امروز اعصاب و حوصله و وقت و فک و انشگتشو نداشتم اصن عررررررررررررررر یدسکسنیممیحسحس😭😭😭😭😭😭😭😭

همچنین
چراااا؟؟؟؟ منم عررررررر
TARA'S WORLD

عشق

البته که نه!

یک جوری جرش بدم که نخ ابریشم اصل هم بیارن دوخته نشه بعد اون موقع شاید‌ ببخشمش😌

 

صحیح😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

بیکاز او پی‌ام‌اس '-'

یو نو :/؟

تو چرا حالا :/؟

جانننن؟؟؟؟؟
نمیدونم دلم خواس😂
خاک پای مرتضی جونم |:

سرچ کن میاره برات 😂

نه نمیخواد 

سندروم پیش از قاعدگی 💔/:

😂😭😂😭😂

گرفتم گرفتم😂😂
خداروشکر من کمتر به این سندرما دچار میشم😂
خاک پای مرتضی جونم |:

خرشانس 😭😂

هُف دلم میخواد خفت کنم (((: 

تنها و تنها به دلیل پی‌ام‌اس 😂😭💔

😂😂😂 
من کلا سالی 6 بار چیز میشم کجاشو دیدی تازه هر بار هم چهار روز و نیم بیشتر طول نمیکشه حالا بسوز جرررر😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

واع /: نرمال نی که

من نرمالم 😌 ولی کلا سه-چار روز میطوله 😌😂

یییییاع یییییاع یییییاع

اره دیگه مشکل دارم😂😂
همینم شکر کن من ادم میشناسم ده روز بدبخ پدرش در میاد😂
خاک پای مرتضی جونم |:

برو نزد داکتر 😭😂

وااااااااااااای نههههههه عررررررر 😭💔 بمیرم براش 😭

نه نمیخوام همینجوری خوبه😂😂 ولی خو دیگه تمومه کع
منممممم عررررر
خاک پای مرتضی جونم |:

خوب نی /: چی تمومه :|

اصن خاک زیر پاش شی 😂👊

به درک من اوکیم
همه چی دیگع
ایشالا😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

بیااااااووو منو قورت بده /:

ها /:

چش نخوری ماشالا :|

واع:/
هیچی بابا
😂😂
 من دیگه برم بای بای قلقلی 
ملاغب خودت باسیا
عوق چه لوس:///
خاک پای مرتضی جونم |:

اون ها به معنی اوک و باشه بید /:

باوش بای‌بای بوتی ^-^

به عاقاتون سلام برسون 😂 (:

😂😂😂
بزرگتیو رسوندم
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

عشق سخت تره

به هیچ وجه...من کسیو نمیبخشم!

موافقم
اینم حرفیه پس مراقب باشم
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

آفرین!

من کلا یجورایی شبیه فیلوفوبیاییام

از عشق میترسم و متاسفانه یا خوشبختانه عاشق شدم

از اوما پرسیدی؟ اون پستی ک باید برام بزاری خیلی واسم مهمه

امیدوارم برات خوشبختانه باشه ( چی گفتم://// )
اره گذاشتم پستو
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

کجاس؟ بفرست لینکو

تو وب خود عسل رمزشم تو وبت دادم
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

مرسی آپا...لطف بزرگی کردی...دوست دارم...راستی دعا کن معلمم فردا امتحان نگیره!

کری نکردم منم دوست دارم فقط یکم کمتر اذیتم کن
چش حتما دعا میکنم
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

چشم

آخه کیف میده!

چشت بی بلا
😂😂 ولی من اصابم بهم میریزه عه
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ب م چ!

کککککک دخترت خل و چله...عادت میکنی آپا جونم

راستی جدی با اوما *** داشتی؟ اهههههه منم میخواستم ببینم!

هی خداااا
دختر خل و چلم میدوستم😂😂
مناسب سن تو نیس عه:/ ولی نه بابا این چیزا به ما نمیاد😂
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

مطمئنی؟ دفه بعد خبر بده دوربین بزارم...

خدای من😂😂 زشته بچه
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

میشه؟ توروخیدااااااا

فقط خیر بده پاپ کورن درس کنم

اوه درخواستی هم میرین؟ مثلن ارباب برده ای ددی طوری و اینا

وایسا لوک رو صدا کنم! قرار بود با هم پورن ببینیم!

ما از این کارا نمیکنیم عه😬😬⁦👊🏻⁩
😂زشته نگا کنین به اومات میگم دعوات کنه
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

یااااااااا همین ک گفتم!

خب من ددی بیبی طوری دوس دارم!

تا فردا بفرست فیلمشو🤘🏻😐🚬

برو ببینم😂😂
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

هی میشه چن دور برین؟مثلا اممممممم ۵ دور؟

بعدم میشه هم سافت برین هم هارد؟

آپاااااااا فایتینگ

:/ تو همونی نیستی که میگفتی دس به اومام نزن😂😂
ما از این کارا نمیکنم خو
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

خو دس نزن!

خودم میزنم!😗

شما غلط میکنی عه😐
خودم میکنم نمیخواد تو کاری کنی عاه
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

امممممممم باشه پس!

پ ب کی دس بزنم؟ کی ب من دس بزنه!😐🚬

جمم کن پلیز !

بیا برو پیش لوک😂😂
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

بیا برو تو کونم😐🚬

یاااا ادب لفطا
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

پیشنهادتو بنداز تو صندوق پیشنهادات و انتقادات کونم

اوکی من از پس تو برنمیام که😂
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

آورین قبول کننده بگارونده است

سوره ی پریا آیه 69 

صحیح😂😂
قالبم قشنگه؟؟
یکی برا اوماتم زدم ولی زشت شد://
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

من قبلیو بیشتر میدوستیدم ولی تنوع خوبه

خودمم ولی خو اون دلگیر بود
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

الان این دیسکوعه؟😐🚬

نه ولی از قبلی بهتره دیگه😂
نظرت راجب این چیه؟
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

عاااااالیه!

دروغ؟؟ خو پس خوبههه
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

این آبیه ک گفتی خوبه میگم!😐🚬

همون ک پرسیدی نظرم چیه 

خو دیگه اونو برا عسل زده بودم😂😂
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^

عاهاااا

D;
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan