حافظم داغون شد رف

  • ۱۰:۳۱

یچی میخواستم پست کنم یادم رفته بود

دیشب یادم اومد:/

ولی الان باز یادم نمیاددددد چرا اخههه؟؟

مغز خنگ منننننن

اگه امشب یادم اومد باید بنویسمش تو نوتپد:///

  • ۸۰
..Nika ..

منم همینجوریم😢🥺👍🏻

خیلى خیلى بده:((((

اوهوم
S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

#بوتی-الزایمزی :|

اولین بارمه خدایی همیشه همه میگفتن حافظم خیلی خوبه چشم زدن عرررر
ببعی عبوس :|

بوتی مگه برا من نبودددد عررررررررررررررر :|🔫

دزدیدنش بیا پسش بگیر😂😂😂
اسکای بگو بوت که این الان خون به پا میکنه😂
ببعی عبوس :|

خون چیه :|

منم میتونم به خورشید بگم سانا

به محنا بگم هیون

و

به هیونگش بگم هیونگ😂😂

خب تهدید جالبی بود اسکای بیا😂😂
من دعوا دوست😂
ببعی عبوس :|

هم

کافیه ما با هم حرف بزنیم تا دعوامون بشه

:|

نمی‌دونم چه حکمتیه هر دفعه زر می‌زنیم تهش دعواعه :/

از این رو به توصیه ننه شهلا با یکدیگر سخن نمی‌گوییم 😂💔

به حرفش گوش نکنین بیاین اینجا منم دعواتونو ببینم شاد شمم😂😂
ببعی عبوس :|

من به حرف مامانم گوش میکنم بابابزرگ بوتی 😂💔

شهلا با من تو بحرف من بگوش😂
ببعی عبوس :|

نمیخواممممم اصن من دیگه اینجا نمیاممممم😂💔💔

لوسسسس😂😂😂 باشه به حرف ننت بگوش اصن
ببعی عبوس :|

نمیگفتی هم همینکارو میکردم بوتی جان *-*

حله😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

من باشم یادم میره تو نوت پد بنویسم و در کل باز یادم میره

:| 🔫

ایشالا که من به این سرنوشت دچار نمیشم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan