ببینین چی درست کردم عرررر😂

  • ۲۱:۲۷

 


با کیفیت اصلی:/

 

+اولین کارم بود مسخرم کنین میزنمتون😂😂

++فقط بخاطر رفاقت من و قلقلی😂

  • ۱۲۵
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

کککککککککککککککک هلیا کلتو میکنه

نه بابا خودش راضیه😂😂😂😂 داره جر میخورهههه😂😂
باید لاوش بدوزتش😂
ببعی عبوس :|

همچنان جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

فقط اون عاقاتون 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂من بلد نیستم بدوزمااااااااااااااا
میبینی چه خوش قیافست😂😂😂
ببعی عبوس :|

خیاط شخصی دارم خودم 😂👊

خییییییییییییییییییییییییییلییی عجب چیزی تور کردی پدرجان 😂😂😂😂

 

یه چیزی...

اونی که اخرش میگه کیو اینجوری صدا می‌کنی آیساعه 😂 ؟

دهنتتتت😂😂😂😂😂😂😂😂

خوبهههه😂😂
اولین بارم بوددد😂😂😂

نمیدونم کیه همون دیشبیه دیگه😂😂😂😂😂
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

😂😂😂😂😂
لاو بى تى اس 😐😬

واااى چه بامزههههه

😂😂😂😂😂

چقد شبیه هلى بوداااااا

😂😤

 

واقعنی؟؟
😂😂😂😂
هلی بیا ببین ننت خوشش اومد
کم کم برا اون قضیه هم راضیش میکنم😂
لاو بى تى اس 😐😬

عاره شبیه هلى بود

تو ندیدى هلى رو نه؟ 

براى کدوم قضیه؟ 😀🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

قیافشو میگی؟؟😂😂
من بشون گفتم با اسکای تو وبم دعوا کنن گف من به حرف ننم میگوشم ننم گفته با اسکای حرف نزنم تا دعوا نشه:/
#بوتی چاپلوس😂
TARA'S WORLD

وااااااای!

🤭🤭

😅😅😅

توم جر خوردی😂😂
لاو بى تى اس 😐😬

ن پس عنشو میگم:/

چه بچه هاى خوبى دارم.. اونقدر بى خاصیت نیستن پس.. 😂😒

بوتى جون بیا تورم ب خاندانمون اضافه کنیم.. 😀

اونو نع:/
😂😂😂😂
نه من میخوام یتیم بمونم😂😂
لاو بى تى اس 😐😬

من نه دا بچه دارم تو دهمیش باش.. 😂

خو هلى قیافشو دیدى؟ 

یا بنگ پی دی نیم:/ این همه😂😂 من اندازه موهای سرم سن دارم بیام بچه بشم نع نمیخوام من میخوام همون پیرمرد غرغرو بمونم😂
الان از من پرسیدی یا هلی؟؟ نه من هلیو دیدم نه اون منو
لاو بى تى اس 😐😬

خب پس... بیا بشو بابام

بعدم بیا اونور کارت دارممممم

بابات بشم؟ نع من باید بچمو با اجازه عاقام انتخاب کنم😂😂😂
من خیلی وقته اومدم:/
ببعی عبوس :|

عررررررررررررررر بیا فرزند شهلا شوووووو😂😂😂

انقد زیادیم خوش میگذره😂

بچه من بابابزرگتم بیام خواهرت بشممم😂😂
نه نمیخوامممم
ببعی عبوس :|

بی لایاقتتتتتت 😂🔫

میخواستی بخوااااای فرصت طلایی رو از دست دادی بوتی 😂

فرصت طلایی؟؟😂😂😂😂😂😂
لاو بى تى اس 😐😬

عاقاى خودت خودتى دیگه... 😂😂😂😒

واى بوتى من باز گیحبازى دراوردم:/

چنبار اومدم وبه هلى ناشناس حرف بزنم بعد از دو سه کامنت بعدیش یادم مى رفت بزنم رو ناشناس.. 😂😂😒

کلن خنگم

نع نیستمممم😂😂
دور از جون😂😂😂😂
⛓️...Old Bootlace

بوتی رو عاقاشون داره دعوا میکنه بره بکپه😂😂😂😂

با اینکه نمیخوابم ولی فکر کنم کم کم باید برم نظرارو میزنم بدون تایید فقط چرت نگینا😂😂

بعله
لاو بى تى اس 😐😬

چراا

حالا بیشتر بشناسیم میفهمى گیج تر از من نیست:/😂😤😒

چطور عاقای خودم باشم:/
ایشالا اشنا میشیم😂😂
ببعی عبوس :|

پسسسس چیییی 😂

الان داغی نمی‌فهمی 😂🔫

داغم؟؟؟😂😂😂
لاو بى تى اس 😐😬

نمد

عىىىى

بوتى جون اگه برى بهشون میگم 27سالته

بهشونم میگم چنتا بچه دارى و ماجراى طلاقتم براشون میگم:/

میزنمتاااااا😂😂😂😂😂
چشام درد گرفففف
ببعی عبوس :|

خیر سردی 😂

حالا شد یه لحظه فکر کردم خل شدی فرق گرم و سردم نمیفهمی😂
⛓️...Old Bootlace

بهم بگین شب بخیرررر اینجوری خوابم نمیبرهههه

(پیرمرد از سنت خجالت بکش://// )

شب بخیررررر
از شما چیزی در نمیاد:/
لاو بى تى اس 😐😬
از گریه؟ 😂😂
نخیررر😂
ببعی عبوس :|

دیبانه 😂🔫

 

از اونجایی که کرم دارم شب‌به خیر نمیگممم عررررررررررررررر 😭😂

یسسسس😂😂

نگو اصن منم دعا میکنم شب کرما بیان برن تو حلقتتتتت
ببعی عبوس :|

اههههههههه کرمممم اییییییییی 

😭👊

یکم ملایم تر...

مثلا حموم رفتی کف بره تو چشمت 😂💔

عزیز خو خودت گفتی کرم داری گفتم همونا برن تو حلقت دیگه😂😂😂 باید برعکس شه البته کرما بزنن بیرون😂
لاو بى تى اس 😐😬

پس چى؟ 

هیچی بابا عه
ببعی عبوس :|

چه خبیث :|🔫

بعله😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عافریننننن *-* 😂🤦🏻‍♂️

😂😂😂مرسیع
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan