بابابزرگ نمیتونه ساکت بمونه:/

  • ۱۶:۰۶

نقاشی دیروز من و هانی قشنگه؟؟

اون درخت خوشگلو هم هانی سوزوند جرررررررر😂😂

اگه نقاشی تعریفی نداره برا اینکه که واقعا سخته اونجا نقاشی کشیدن وگرنه نقاشی هردومون خیلی بهتر از ایناس ایشالا یروز مستفیضتون میکنم😂😂

+هانی خیلی خوش گذشت خدایی😂

+البته یه مهمون ناخونده هم داشتیم که به تنهایی برای قشنگ تر کردن نقاشیمون کافی بود😂😂

ولی خب اگه نبود نقاشیمون خیلی خشک بود

 

شما نامردا که نیومدین:/ همین دیگه لذت ببرین

  • ۸۳
..Nika ..

خخخخخ خیلى قشنگه که😂😍

نظر لطفته میدونم داخونه😂😂
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **
**** *** ***** ******** ****
باشه الان
ناشناس
من ک هیچى نکشیدم.. 😂😬😒
بعلههه😂😂😂
تو قرار بود نیای:/
Vanda . C111

احساس میکنم پنلم میخاد پاره شه :/

کلیک

هاه !

این که هیچی نیس😂😂
من یه مدت 16 تا وب رو دستم بود
Han haneung

اقا چرا این شاهکارو گذاشتی اینجا 

همون که خودمون میدونستیم خراب کردیم کافی نبود ؟؟ (جررر)

مهمون ناخونده هم که ....

 

فقط یه سوال برام پیش اومده هر کی میخاد لقب بهم بده میگه هانی خره چرا؟؟؟؟

چشه مگهههه😂😂😂😂

من نگفتم هانی خره حالا بخیه رو نمیدونم😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

گشنگه 

گشنگ میبینی😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

میگم

اون قانون پایستگی چیه ¿ :|

اونو هلی گفته دیدم خیلی قانونش سنگینه زدم سردر وبم😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

وااو

بعلههه😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

هه هه هه هه

:| چیزی ب ذهنم نمیرسه بگم 🔫💦

همینکه یچی میگی مایه خوشنودیه خدایی
..Nika ..

نه بابا از من قشنگتر نقاشى میکنین 😂😂🥺

عه پس خوبه
..Nika ..

اوهوم گفتم که:]

:))
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

به به چه زیبااااااااااااااااااااااا

-.-بابابزرگ پیرررررررر چطوری

زیبا میبینی😂😂
خوبم خوبم
تو چطوری؟
ناشناس

هانى خره:

چون ى بنده خدایى اسمش هانیه بود... بعد تو جرئت و حقیقتمجبور گشت نام خود را هانى خره بگزارددد

😂😂😂😂
#هانی
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

منم بد نیستمممممممممم

چه خبرا بابابرگ پیررررررررر

هیچی میگذرونیم دیگه😂
ولی تو کم پیداییا
정국iii♥♪ ngh ♥♪br

خب ببین من اومدم

الان هستی؟
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هم حال ندارم بیام بیان تا دیروز نبودم تازه امروز اومدم

پست باید بزارم هفففف

چه تنبل😂
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

ایم تنبلللللللللللللل 

ککککککککککککک

من گشادیم میایه

من که پست گذاشتنو خیلی میدوستم😂
Han haneung

همون طور که مهمان ناخونده ذکر فرمود خودش منو اینطوری خطاب کرد در زمان نقاشی منم بهش گفتم گوسفند :|

کاملا صحیح😂😂
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

ککککککک شوما بزار بابا بزرگ اما من یکی حالشو نداشته بیدم

😂😂بزار خوشحال میشیم
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

عه اوما این...

عه😂😂😂 وایییی چ کردی باهامون
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

جررر خیلی باحال بود..

عره😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan