از یچی دیگم بدم میاد

  • ۱۳:۳۰

قبلا گفتم اینکه خدافظی نمیکنین میرین اصابمو بهم میریزه

حالا میخوام یچی دیگم بگم

از اینکه کامنتام بی جواب بمونه متنفرم

واسه همین خودم هیچوقت اینکارو نمیکنم شده یه ایموجی میذارم ولی بی جواب نه

 

+اخرین پست امروز

همین بای

  • ۸۵
ناشناس

واى چ مثه همیم•_____•

کجا میرى باى؟ :////

یکی مثه خودممم
میرم سر به کوه و بیابون بزارم😂😂
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂😒

**** *** **** ****** **** ** ** ******

 

 

عه نرووووو تنهام نزار باززز:////

😂😂😂صحیح
تو کامنتمم جواب ندادی اصن بام حرف نزن:/
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂😒

**** *** **** ****** **** ** ** ******

 

 

عه نرووووو تنهام نزار باززز:////

دوبار😂😐
ناشناس

چى رو جواب ندادم؟ 

خا تو باید همه رو تایید کنى؟ :///

برو وباتو چک کن:/
اره😂😂
ببعی عبوس :|

عاخی •-•

من جواب میدم 😌

خدافظی میکنم :/؟

اره برا همینه عشق میکنم تو وبت کامنت بزارم دیگه😂😂
نمیدونم نگران تو نمیشم اگه بی خدافظیم بری😂😂
ناشناس

کدوم وبا؟ 

ا.. کرموووو

هیچی اصن برو با لاوت حرف بزن:/
😂😂
ببعی عبوس :|

مرا هم خوشحال می‌گردانی بابابزرگ *^*

عه چرا خو 😂👊

عررر چه خوب بودنم مایه شادمانیه😂 اه ادبی:/
نمیدونم😂😂
ببعی عبوس :|

حالا جر نخوری انقد میخندی بوتی 😂 /:

خیاطای بی‌انصاف خیلی گرون میگیرن😒💔

خودم یکیشو دارم با عشق میدوزه برام😂😂😍
ناشناس

ایح لاوم باهام حرف نمیزنه.  T_T

وى کپیده است.. 😂😒😬

خوبه😂😂
~.○ Min_ Nika ○.~

عجب!!

بعله😁
ناشناس

بیا اون وبه سمش مسخرس.. 😂😬

 

باشه😑
ببعی عبوس :|

اههههه گامشو 😂😂😂

باهام بحث نکن خو😂😂
زبونم کوتاه نمیشه😂😝
ببعی عبوس :|

باشه

بای

/:

 

عهههه نههه نرووو:(((
ناراحت شدی؟؟؟
ببعی عبوس :|

نهههه بذار برمممم 😭😭

نه :|

نمیذارمممم اگه بری وبم تو هم میریزه عررر😭😭
خو پس اوکیه😂
ببعی عبوس :|

وبت تو چی می‌ریزه :/؟

عنتر عررررررررررررررر 😭😭😭

ارههه پایه هاش سست میشه اوار میشه رو سرم عررر😭😭😢😢
ببعی عبوس :|

عه چه جالب

پس من برم 😂👊

بیشوررر😂😂😂
 بری میمیرممم😭😭
ببعی عبوس :|

برو واس عاقاتون بمیرررر😭👊

نمیخوامممم عاقامون هنوز نیسسس وقتی اومد میمیرم براشش😭😭😒
ببعی عبوس :|

چرا ما داریم عر می‌زنیم 😭 ؟

عررررررررررررررر

نمددددد😭😭
ببعی عبوس :|

به یه قانون شوکه کننده‌ای رسیدم...

 

پایستگی کامنت

-در این قانون کامنتای من در وب تو تموم نمیشه

بلکه از پستی به پست دیگر انتقال میابد

:|

جرررررررررررررررررررررر اینو باید بزرگ بزنم سر در وبممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خیلی خفنههههههههه
ببعی عبوس :|

زیرشم بزن پرفسور قل‌قلی 😌👊

چشممممم😂😂
ببعی عبوس :|

بوتی ج ح نمیای :/؟

وب نگار :|

من نمیشناسمش:/
ولی اولین باره یکی منو دعوت میکنه عررر😂😂
راستی قانونو هم زدم سردر وب😂
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عاااااووووووووووووووو

بعله😂
ببعی عبوس :|

اکشال نداره :| 

البته ولش خیلی شلوغ شد کلافه شدم :/ منم بازی نمی‌کنم :| 

بیا همین بحث پیرمردی خودمونو ادامه بدیم 😂

 

اووووووووووووووووووووووووووو وااااااااااوووو دستم طلا 😂😂😂😂

عاره عاره بحث خودمون بهتره ایشالا من یروز ج ح میذارم وب منم خلوت😂😂

نه اینجوری فایده نداره باید بدم رو ورق طلا بنویسن😂
ببعی عبوس :|

اره تو هم یبار بذار فقط خودم و خودت بازی میکنیم 😂💔

 

اووووووووووووووووووووووووووو نه‌بابااااا😂

 

 

چرا حس این پیرمردایی رو بهم دست داد که عصر میرن پارک با یکی چروک تر از خودشون شطرنج بازی میکنن :|

همش از تاثیرات توعه هاااا😂😂😂

دوتایی؟؟ نه تو خطرناکی😂😂
بعلهههه

من خیلی وقته همین حسو دارم😂😂😂 به جمع خودم و خودم خوش اومدی پیرمرد😂
ببعی عبوس :|

خطرناک چیه فوق فوقش بگم پست بذار بگو عاشق من شدی 😌😂😂😂

 

نهههه من میخواستم کودکی کنمممممم عررررررررررررررر 😂😂😂😂😂

بعد اون لاوت بیاد سرمو بکنه؟؟نمیخوامم😂😂

پیرمرد بودن بهتره کسی نمیتونه رو حرفت حرف بزنه😂😂
ببعی عبوس :|

عااااااووووووووو تا تهشو رفتی 😂

 

بچه باشی یکم عر میزنی همه به خط میشن 😂💔

بعلههه😂😂 ولی فک نکنم منو بشناسه

نه فکر کن یکی دیگه عوضت کنه اییییی همه میبیننتتتت😂
ببعی عبوس :|

اشنا میشین به امید خدا 😂

 

عنترررررررررر 💔😂😂

خو پیر هم که بشی چلاق میشی یکی دیگه باید تر و خشکت کنهههه😂😂😂

نه نمیخوام دیشب دیدمش تو وبت خیلی حساسه نمیخواممم😂😂

نععع من ورزش میکنم پیر شدم خودم بتونم خودمو تر و خشک کنم😂
ببعی عبوس :|

پیرمرد ترسو 😂

 

اتفاق خبر نمیکنه که...

یهو میوفتی از پله نابود میشی 😌

البته این در مورد چ بچه چ پیرمرد صدق می‌کنه...

همممم بیخی 💔😂

ترسو نیستم حوصله ندارم😂😂

الان دقیقا میخواستم همینو بگمم😂😂😂
ببعی عبوس :|

چه توجیه زیبایی😂🔫

 

تلپااااتتتیییییی با بوتیییی *~*

بعله پس چی😝😂😂

یسسسس قلقلییییی
از قلقلی دارم سیر میشم:/ یچی جدید میخوامممم
ببعی عبوس :|

عبوس :|

ببعی :|

اصن بگو فرشتههههه 😂

نهههه اینا نمیخواممممم
رودل نکنییی😂😂😂
ببعی عبوس :|

کیوی هم میگفتن :|😂

نهههه ابلیمو میخورم چیزی نمیشه 😂🔫

نع بزار یخورده من فکر کنم یچی قشنگ😂
چرا زبونت کوتا نمیشهههه😂😂
ببعی عبوس :|

یا ایزد منان 😂

به همون دلیل که تو از پیرمردیت کم نمیشه 😂💔

😂😂
عه کم نشده؟؟ من اولش خیلی پیرمرد بودما شما جوونترم کردین😂😂😂
ببعی عبوس :|

واااااااااااااو دیگه قبلش چی بودی 😂

 

انتخاب نکردی 😂 ؟

قبلا یه گند اخلاقی بودم😂😂

نه بزار فکر کنم دیگههه😂
ببعی عبوس :|

ببین من رفتم ده بیس تا کامنت دعوا خوندم

یه چی کوف کردم

رفتم ریدم

هنوزم انتخاب نکرده باشی دیگههههه همون فرشتههههه تصویب میشههههه 😂👊

نع انتخابیدم😂😂
خب دوتا انتخاب داری
یا پت میشی یا مت تموم😂😂😂
ببعی عبوس :|

با نانامی چطوری :/؟ 

چی چی؟؟😂😂
ببعی عبوس :|

 زرمارمولک نخنددددددد😂👊

یه کاراکتر انیمه‌ایه 😂😂😂😂

اونموقع که انیمشو دیدم خیلی از شخصیتش خوشم اومد 😐💕

😂😂😂ینی من تورو نانامی صدا کنم؟؟؟
با تاتی چطوری؟؟
جوجه کارخونه ای؟؟😂😂 اینو خیلی دوس دارم به یکی بگم😂
ببعی عبوس :|

نهههه عررررررررررررررر 😂🔫

ببنددددددد پیرررمررددددد😂

به عاقاتون بگو 😂🔫

خوبهههههههه😂😂😂😂
پیداش کن باشه😂😂
ببعی عبوس :|

چه شد اخرسر :/؟

عاقاتون گمشده ‌😂 ؟

بیا به همین جوجه کارخونه ای راضی باش😂😂
نخیر من گم شدممم عررر نمیتونه پیدام کنه بدبخ😂
ببعی عبوس :|

پس تو هم با طلعت اوکی‌ای  ^-^ ؟

جی‌پی‌اس وصل کن به خودت 😂

نععع همون قلقلی صدات میکنم😂😂
جواب نمیده😂
قل قلی یچی هس میخوام نشونت بدم چند لحظه همینجا باش😂
ببعی عبوس :|

خا خوبه /:

زود باش باید برم عاقامون کارم داره 😌😂

پنج دقیقه بمون😂😂
ببعی عبوس :|

خابببببب پنج دقیقه شدددد

حالا شد یه ساعت:/ ببخشید نتم رفت به جون بچم

اگه راضی پستش کنم😂😂
توم میتونی پستش کنی
ببعی عبوس :|

باوش بابا قسم نخور 😂💖

 

جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وااااااااااااای عااااااالیییییی بوددددددد عررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂

راضی راضیممممم😂😂😂😂😂😂😂

اوکی
اولین کارم بوددددد😂😂😂😂😂😂😂
عرررررر😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan