اگه بیکارین بیاین:/

  • ۱۰:۴۸

حوصلم سررفته

بیاین اینجا با هم بکشیم:/

اینم لینکش

https://aggie.io/bootlace

 

+یکی اومد رفت:/

خوش گذشت

اگه یکیتون باز اومد بهم بگین بیام

++ببین اونی که میخوای نقاشیمو خراب کنی نمیتونی جانم زحمت نکش

پیدات میکنم حالا ببین

صفحه چتو اون پایین نقاشی باز کن حرف بزنیم

ایشالا خدا شفات بده:/

  • ۵۲
Han haneung

با منی ؟

من نمیخاستم خراب کنم :)

زدم رولینک نقاشیرو اورد منم نقاشی کردم تازه اولشم نمدونستم توام هستی

 

نمیدونم کی بود سبزو برداشت زد رو نقاشیم:/ ولی نتونست تهشم یه قلب صورتی و سبز رو نقاشی یکی دیگه زد و رفت:/
Han haneung

من بودم 😂😂

😂😂میخواستم فشت بدم خدایی
Han haneung

من امدم بیرون دیگه هم نتوانستم بروم تو :)

 

خو اوکی دیگه نشد
Han haneung

منظورم این بود وسیله ارتباطیم عوض شده

گرفتم گرفتم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan