نظرتون راجبش چیه:/

  • ۱۲:۱۰

میدونم ریده شده بش😂😂

من ته خلاقیتم همینه والا

دوباره برگشتم به اون فاز چیز قبلیه رو برمیگردونم😂

 

+و اها یچیز دیگم میخواستم بگم

امروز نیستم که با پستام مستفیضتون کنم:/

شاید فردا هم نباشم

ولی مثه دفه قبل نیس که بعد یه ماه بیام

از اینجا به شدت خوشم اومده عررررر

  • ۸۰
Vanda . C111

من میرم پنل وب سگ تو چین نمدونم تیک عصبی میگرم خخ بعدعین اسگلا به پستا میخندم 

خلاصه ک خیلی ممنون ک همچین چیزیو اختراع کردی منم ازت تقلید میکنم با افتخار :|

 

 

 

😂😂😂😂همه به یکی از اینا نیاز دارن خدایی
خوشحال میشم یه فایده حداقل داشته باشم😂
ببعی عبوس :|

همممم قشنگ شده قالب (:

بووووتتتیییییی من بدون تو چطور زنده بمانم 😂💔

نههه زشته الکی تعریف نکن😭😭
عه نفس مصنوعی بت دادن زنده موندی قل قلی😂😂
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خوب شده

چوکاهه*^*

مرسییی
..Nika ..

بهتر از من شده❤️🥺💔

مال شما خوبه که
ببعی عبوس :|

نه خوب بود

دیگه دیدم همچین اش دهن‌سوزی هم نیستی بیخیال شدم 😌😂

:/
الان یچی بهت میگما😂😂
ببعی عبوس :|

بگوووووووووووووووووووووووووووووووو نهههههه اصن بگووووو ببینم چی میخوای بگیییییی😂💔🔫

هیچی من زبونم جلو تو کوتاهه اصن😂😂
ببعی عبوس :|

عه 

نه‌بابا

بوتی کوته‌زبان 😂💔

😂😂الان یه موفقیت بزرگ کسب کردی فرزندم:/
زبونمو کوتاه کردی باید شیرینی بدییی
ببعی عبوس :|

واااااااااااااو چقدددررر خودچسپنداررررر 😂💔

ناپلئونی دوس داری :/؟

😂😂😂
نه فقط مارمالادی😂
ببعی عبوس :|

اه چه سلیقه‌ای داری بوتی گوگولی :/💔

جاااستتتتت روووللتتتتتت 

چشه مگه؟؟😂😂
نععع اینجا رولاتاشون موز داره من از موز متنفرممم
ببعی عبوس :|

اخه این نوع سلیقه تو بیشتر تو عروسی‌ها عه 😂💔

موز...موز...اییییییییی منم بدم میاد ---_---- یه مدت هر موقع میگفتم گشنمه مامانم یه موز میچپوند تو دهنم ---_____------

نه تو عروسیا دانمارکی میدن😂😂😂
اییییی ندوسسس
ببعی عبوس :|

راستتتت میگی دانمارکیی عررررررررررررررر عاشقشم😍😍😍 

ولی اون مارمالادی هم هست...

البته فک کنم بیشتر تو این مجالس ختم باشه :| اه نمی‌دونم :/

😂😂من مارمالادی رو به همه چی ترجیح میدم کراشمه اصن😂
من تا حالا مجلس ختم نرفتم:( حتی مراسم بابابزرگم و عمومو هم نرفتم نمیدونم چجوریه:/
ببعی عبوس :|

رو شیرینی کراشی 😂💔

هف چیز جالبی نیس والا :| 

منم گریم نمیاد مث بز باید ملتو نگا کنم :/ 

اره😂😂
نرو خب بشین تو خونه
..Nika ..

خودم درستش نکردم:(((((

اونایى که خودم درست کردمو میگم😢

عیب نداره که
..Nika ..

ولى خیلى دلم میخواد یکى درست کنم که خوب شه:(

ولى نمیشه🥺

تو میتونی خودتو قبول داشته باشی میشه
ببعی عبوس :|

همممم اره دیگه نه عروسی میرم نه ختم :|👍

عروسی خوبه بزن بکوب برقص دوست دارممم فقط اگه صدای ضبطو کمتر کنن:/
ببعی عبوس :|

واااااااااااااو بوتی میرقصهههه عررررررررررررررر 😂😂😂😂

نه من کلا از جمع خوشم نمیاد 😂💔

نرقصم؟؟😂😂
چرا؟؟ منم تنهایی رو ترجیح میدم ولی وقتی حالم خوب نیس باید برم تو جمع وگرنه معلوم نیس چه بلایی سر خودم بیارم😂
..Nika ..

اوهوم:)

تمام سعیمو میکنم اینبار^~^

موفق باشی
ببعی عبوس :|

بهت میگن بابابزرگ 😂💔

اتفاقا میرم تو جمع حالم بد میشه :|

اوه مازوخیسمی هم که هستی 😂💔

پیرمردی میرقصم😂😂
اینو دیگه نشنیده بودم خدایی:/
نخیرم این نشون میده خیلی عاقلم😂
ناشناس

باز تنهام گزاشتى.. 😭😭😭😭😭😭😭😭

یا بنگ پی دی نیم:/
ناشناس

تو همش تنهام مى زاررررى... 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

غلط خوردممممم
ببعی عبوس :|

با عصا 😂🔥

دیس ایز انزوا...یا انضوا..یا انظ...هرچی حالا :////

بعله بعله صحیححححح 

دقیقا😂😂
صحیح:/
..Nika ..

مرسى^^
🌺❤️

💜
ناشناس

خیلى نامردى بوتین شى.. T_T

تو کییی؟؟؟
چرااا؟؟؟
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تو نمیدونى من کى ام؟ 

**** *** ** **** ***** **** **

خو عجیب بود😬
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan