یبار فقط😂

  • ۱۰:۴۵

یکی از ارزو هایی که حسرتش به دلم میمونه ست کردن پروفمه😂😂

نامردا منم میخوامممم عرررر

 

 

+سر صبی بهم توجه نکنین نتیجه به زور بیدار شدنه

  • ۴۴
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

مگه کی با کی پروفش رو ست کرده :/؟

یه ربع به ۱۱ سر صبحه بوتی :/؟

نمد همه پروفاشونو ست میکنن عرررر
پس چیه؟؟؟
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

😂😂

 

به درد مردم نخند فرزندم عه:/
راستی چی میخواستی بگی بعد نگفتی؟؟
بگو راحت باش😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

یا حضرت تهیونگ 😐 من ؟؟ کِی کجا چه زمانی ؟😂😐

امروز ع بیخابی زده ب سرم 

همون وقتی که میخواستی بخندی😂😂
بعد ایموجیا میخواستی یچی بگی نگفتی چی میخواستی بگی؟؟؟
ملومه از 6 صب بیداری؟؟ من اونموقع تازه میخوابم😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاها منظورت جاخالیه بود ؟ تقریبا نصف نطرای من عاخرش خالیه 😂😐

عاره . . نن ع عمد نت صبحانه گرفته ک من خاب باشم سرم تو گوشیم نباشه

ولی من بیدار شدم :]]

*فین 

علان باعد برم ㅍ ㅍ

جا خالی وقتیه که تو میخوای یچی بگی ولی بعدش منصرف میشی از گفتنش یا هم که دلت میخواد یچی بگی به ذهنت نمیرسه😂
خداقوت پهلوان
موفخ باشی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

امیدوارم یکیو پیدا کنی که باهاش ست کنی 😂💔

همممم من بهش میگم ظهر :|

دیگه نمیشه😂😂
ماشاالله سحر خیزا:/
میگم یبار چرا اشتبا شدا:/
یکی بهم گفت فردا ظهر بیا حرف بزنیم منم میخواستم 2 بیام ولی خو یکم زودتر 1 و نیم اومدم مثلا وقت شناس باشم
 دیدم طرف از یازده صب هی صدام کرده تهشم گفته اصن نیا به جهنم ولی زدی زیر حرفت😐😐😐😐
کی میخواین قبول کنین یازده ظهر نیست عررر😭😭
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

چرا تو بخوای میشه 😌💔

جررررررررررررررررررر 😂 دیبانهههه😂

بخوامم نمیشه عرررر
://// هنوز نمیخوای قبول کنی؟؟
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اره تو خواهی ترشید عررررررررررررررر 😭💔

حالا روش فک میکنم 😂

عررررر هارتم بروکیددددددد
از این چیزا دیگه نداریم قبول میکنی یا بلاک؟؟😂😂
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

بیا چسب بزنمممم عررررررررررررررر

کامنت جدیدمو ببین😌😂

نه نمیخواممممم
دیدم فرزندم😂😂
عن قزی 😒

پروف ست نمیخام

من هودی دوس پسری میخام

من از اونا ندوس😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan