ساعت رسمی بوتلیس:/

  • ۱۲:۲۵

یکیتون مخالفت کنه بلاکش میکنم:/

هر کی میاد اینجا باید اینو قبول کنه

نه اینکه یازده صب بشه ظهر:/

 

خب الان میگم بزار

طلوع: 5 تا 7

سرصب: 7 تا 10

صب: 10 تا 13

ظهر: 13 تا 15

بعد از ظهر: 15 تا 17

عصر: 17 تا 19

غروب: 19 تا 20

سرشب: 20 تا 22

شب اصلی:/ : 22 تا 1

نصف شب: 1 تا 5

 

از الان با این اشنا بشین:/

کسی بهم بگه ظهر بیا حرف بزنیم من 1 میام:/

  • ۶۳
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

همممم حالا که فک میکنم میبینم زیادم عجیب نیست 😂💔

دیدی دیدیییییی😂😂
خب مخالفمون قانع شد
به امید موفقیتای بعدیییی😂
⛓️...Old Bootlace

یه نیمه شب شرعی کم داره😂

راس میگی خودم:/
عن قزی 😒

منم موافق بیدم

کاملن عادیه

پ ن: خندیدن ب اسمم = جر دادنت

خداروشکرررر
ار کجا فهمیدی میخوام بخندممم؟؟
باش گریه میکنم عرررر😭💔
Han haneung

اول فکر کردم کاملا علمی و منطقیه بعد دیدم نه خیر اینا تراوشات ذهن.....

جای خالی اسمته که نمیدونم 

😂😂😂😂 علمی و منطقیه دیگه
با اجازه بوتلیس
Vanda . C111

مسعله اینه پنلم ریدس پاسخا برام نمیاد -_____- باید همینجا بتمرگم :| 

 

ن دیگه فقد خدا شفات بده :/ 

 

 

باییییییی

اوکی اوکی😂😂

بوف هر چی خوندی رو فراموش کن چرت بود

بایی
Han haneung

اها پس بوگو چرا زدی ساعت رسمی بوتلیس

بوتلیس اسم خودته :)

اره😂😂
S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

فیت تایم بندی منه ! 

ایول😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan