بوتلیس فقط یه لقبه

  • ۱۹:۰۹

یه بنده خدایی گفت: اقای (خانم-ــ-) وایث... یا شما را بوتلیس صدا بزنم؟؟

بوتلیس: با هر اسمی که میخواهی مرا صدا بزن. مرا با اسم های زیادی صدا زدند و من دیگر نمیتوانم تمام ان اسم ها را به یاد بیاورم.

 

 

از اونجایی که چند وقت بود همه در پی این بودن یچیزی صدام بزنن که از بوتلیس اسون تر باشه اینو گذاشتم:/ یه تیکه از کتابه

هر چی میخواین صدام بزنین قول میدم جدیدا رو یادم بمونه😂

 

+دقیقا شش نفر تو وبم چیکار میکنین؟؟ دنبال اسمین برام بگین کمکتون کنم😂😂

  • ۹۱
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

بوتی ایز جاست فور می *-* 

و باید یادت بمونه •-•

اوکی اوکی😂😂

ملت بوتی ایز جاست فور شی
عن قزی 😒

من چی بگم بت

بخاطر نامجون منم بت میگم جونی

جونی بم میاد؟ اگه بیاد که عشق میکنمممم😂
عن قزی 😒

بعله ک میاد

پس اوکیه جونی شدم به همین سادگی😂
S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

اگ هیولا [هلیای شما !] بوتی صدات میزنه

من میتونم بوت خالی صدات کنم !

اسمت ایهام داره !!!

به قل‌قلی نگو هیولا😂😂
بوت اع خوبههه
سورنا قادری

جالب بود عزیز .

پس زمینه زیبایی هم دارید !

ما شما رو دنبال کردیم . لطفا ما رو دنبال کنید . تشکر

به وبسایت ما هم سر بزنید . خوش حال میشیم از حضورتون 

 

چشم حتما
ناشناس

بیا وبم بوتین جان:/

بوتین؟؟ اومدم ناشناس جان
Vanda . C111

من  اسم خودتو میگم :/

من مجهولم وندا😂
Vanda . C111

این وبی ک وارد کردمو ببین ! بهم ارامش خاصی میده ناموسن ! 

از تو یاد گرفتم :(

یا ابلفضل از این روت میترسم خدایی
اگه میدونستم اینجوری اروم میشی زودتر میگفتم
چون به یکی گفتم انقدر گشاد بود منصرف شدم از پیشنهادش
وبتو میزنم لینک نیاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan