هستین؟

  • ۲۱:۱۴

حالم خوب نیست

کسی هست حرف بزنیم؟

ببخشید که وقتی حالم خوب نیست یاد اینجا میوفتم:(

  • ۶۷
محی

های خوبی ؟

سلام
ممنون شما خوبی؟
عضو بیان نیستی؟
محی

اومو

مطمئنی خوبی ؟

ناح جیگر من اکانتمو دادم دسته هیونگمه تا ی مدت دور باشم اما نمیتونم 😹😹

وگرنه من 6 ماهه اینجام :)

البت ک چن بار وبمو حذفیدم

نگفتم که خوبم ولی الان بهترم
خخخخ انقدر وابستگی بده ها
Asal :)

من هستم و اگر قابل بدونی بدون قضاوتت حاضرم ب حرفات گوش بدم.  :)

مرسی فقط میخوام حرف بزنم همین
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

سلام علیکم به رحمت الله و برکات

و علیکم السلام و رحمت الله و برکاتو
سلام نکردم؟؟؟
محی

خو نامت ؟

ایجت ؟

اصن مرا میل اشنایی با توست 😹🖤

بوتلیس با اجازه
چیم؟
خخخخ حوصلت سر رفته؟
محی

چه عجیب

سن هانی

معلومه !😹

چی میشه فارسی بگین خدایی؟
شمار سنم از دستم در رفته😂😭
حالا شما بگو
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

نه نکردی :/

خو خوبی خوشی سلامتی :|

اشنا نشدیم حرفی ندارم بزنم :|💔

عدبم ته حلقم:/
این سواله واقعا؟؟
خب اشنا شیم
اسم و سنو نپرس چون جوابی براش ندارم
Asal :)

خب حرف بزن

من میشنوم

چی بگم😂
Asal :)

هر چ دل تنگت میخواهد

نمیدونم دلم دلش چی میخواد
محی

خو نیمم ک kim junghyun عه

بهم هیون یا محی میگن

ایجمم مثه بقیه

فک کنم الان فالوت کردم
مثه بقیه؟
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

همممم اوک

فن چ بندایی هستی :/؟(با ذکر بایس)

چند ساله کیپاپر شدی :/؟

 

من خودم اکسوال ارمی ارمی وانس و بلینک هستم...

چهار ساله کیپاپر و یه ساله ارمی‌ام (:

ارمی نامجون
بلینک جیسو
یه سال و خورده ای

خوشبختم
Asal :)

ب هر حال الان با معرفی بچه ها سرت گرمه

ولی هر وخ دلت گرف بیا وب خودم تو خصوصی  بم پیام بده

منتظرتم

راسی اگ اون پنجره بغل این کامنتم رو بزنی وب خودم میاد بالا

بوس رو چشات

حتما خیلی دلم میخواد باهات حرف بزنم
خواهر من بیسواد نیستم میدونم عزیز😂😂
S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

سلام !

سلام
خوبی
محی

نمد من ول میپرخیدم ب تو رسیدم 😹

یپ دورو ور همونا

خوبع ما که به کسی نرسیدیم یکی به ما رسید😂
خب انتظار ندارم بگی وقتی خودم نگفتم
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

نایس تو میت یو کسی که نمی‌دونم چه صدایش کنم D:

اگه بوتیلیس سخته میتونی طلیس صدام کنی😂
Asal :)

میدونم سواد داری

اما کامنت قبلی ام با ی وب بودم 

کامنت قلبیم با وب خودم اومدم

وای همون گفتم

اوکی گرفتم😂😂
S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

ممنون !

تو خوبی !؟ 

یه اسم اسطوره ای داشتیا !!

ممنون
بوتلیس😂
محی

حالشو ببر 😹😹😹

دقیقا ! :)

باش خخخ
S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

اره ! دقیقا همین !

ینی چی !؟

چخبر !؟

بند کفش فکر کنم😂 پست اولمو ببین از یکی از کتابا گرفتمش
سلامتی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

با طلعت چطوری عسیسم 😂 ؟🔥

نه نه بگی بلاکت میکنم😂😂
S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

عه 😹🔪

خب ... من بی اس صدات میکنم !

*علاقه ی شدید ب خاص صدا کردن افراد !

اره😂😐
هر چه از دوست رسد نیکوست
هر چی صدام کنی خوبه
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خا..

اقدس

کوکب (میتونم مخفف کنم بگم کُکی)

یا کبرا که مخفف کنم بگم کُبی 😂

انتخاب کن طلعت جان 😂😂😂🔥

دستم سنگینه ها😐😂
بوتلیسو مخفف کن خب
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

کباصط عنتر گازوی بیشوهور بی‌فهرنگ چسو :| 

بوتی •-• این دیگه تهشه D=

چی گفتم مگههههه😂😂😂
باشه همین بوتی بگو😂
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خواستی بزنی :/ عررررررررررررررر 😭

خو چه خبرا بوتی جان •-• ؟

درد نداره الکی گفتم😂
همین الان اشنا شدیم از وقتی اشنا شدیم تا الان یبار رفتم دم در بهم هدیه دادن برگشتم همین😂
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

به هر حال منم میزدمت 😌🔥

عه خو خبر مهمیه 😐🔥 باید تو قل‌قلی نیوز اعلام کنم •-•

ممنان:/
اینجا وجود نداره نه😂😂
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خا توقع نداری که وقتی با دمپایی پاشنه‌دار میوفتی دنبالم مث بز (دور از جونم 😌) نگات کنم ؟

چی وجود نداره:/؟

جررررررر😂😂 دقیقا همین انتظارو داشتم
قل قلی نیوز:/
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

بیا بدوزم :|🔥 عه فک میکردم غیر قابل پیش‌بینی‌ام •-•

نه‌بابا هستش تو ندیدی :|

ممنون هستن شما نمیخواد زحمت بکشی😂 من حس ششمم قویه
مرسی که مطلع نمودی:/
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اصن روایت داریم خودش ترمیم میشه •-• 

خارش مینمایم :)

نشنیده بودم😂😂
:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan