فرزندانم:/

  • ۲۲:۱۱

توروخدا بی خدافظی نرین

من رو این یه چیز حساسم

یه بای هم بگین کافیه

تامام

  • ۶۳
Asal :)

بله پدر

بای

یادت نره وبم بیای

منتظرتم

بوس

بای فرزندم😂😂
چش یادم نمیره
بوس متخابل فرزندم خوب بخوابی
ناشناس

چند تا بچه دارى مگه؟ :"(

فک کردم فقط منم

"ل"

خدای منننننن
من فقط یه بچه دارمممممم
(دوستان از الان دیگه فرزندانم نیستین😂)
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***

*** ******** ***** 

*** ** ** ***** 

** *** *** ** * ** ***** *** *** **** **** ***** ***

من پیرمرد خو همه رو بچم میبینم دیگه:((
باشه باشه من دیگه بابای کسی نیستم:/
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****

* *** **** ***** *** ** * ***** ****** **** *** *** ***** **** *** ************

خاع:/ غلط خوردم:(

فرزند غیرتی دیده بودین😂😂
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** *** ******* ** ***** ***

** ** *** **** **** ****

*** *** ** **** **** **** ******* **

اینو من باید بگممم😂😂
(سانسور میکنم اینارو😂😂😂😂)
ناشناس

چرا سانسور:/

بیا خصوصی فرزند دلبندم:/
ناشناس

حسش نى.. 😝

تنبل:/
하니예 .이

های پدر*-*

چ پدر جیگری دارم من

روت کراش زدم ددی کک

سلاممم
😂😂
الان میاد سرمو میکنههه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خدافظ 🚶‍♀️_ _ _ _⚰

به سلامت
ولی شما سلامم نکردیا😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

راس میگی😂😂

سلام 😁

سلام
حالا خدافظ😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خدافظ ~

بای بای فرزندم(شاید ازم بزرگتری اصن:/ جدی نگیر)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan