🙂👑

  • ۰۹:۵۴

اول که سلام

هیفدهم ابانه.. چهار ماهه فک کنم ننوشتم.. 

حرف زیادی برا گفتن ندارم.. تصمیم دارم قالبو عوض کنم.. نامهوپ ایز نات ریل👌😐

و اینکه میدونم دیگه هیشکی اینورا نی ولی امیدوارم حالتون خوب باشه🥲

امسال کنکور دارم.. دعا کنین قبول شم برم جایی که میخوام:)

و در اخرم با خواننده مورد علاقم اشناتون کنم

 

 

 

+ناشناسا هم بازه.. یادم نرفتتون:)

  • ۴۳
روژی کوژولو

میتنزئباخکهتاذقلیبرعغثیذعهبقعهذقبلغارذ فاینالی یو ار بککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

قیهسابهعخ4ثلاسذعخیقلذثخعصب

سلام ملیکممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اوه اوه😂😂
سلاممممممم
Dr Cyber32

میدونم که میتونی رتبه خوبی بیاری ;)

ببین کی اینجاست😅
مشتاق دیدار
و ممنون
Dr Cyber32

فک نمیکردم منو یادت بیاد :))

ولی خب فک کنم دارم برمیگردم... شاید وب سایبات... شایدم مث روح تو وب بقیه چرخیدم ;)

 

خوبی؟

خوشحالم دوباره باهات صحبت میکنم ;)

این چه حرفیه بالاخره یه مدت همکاری داشتیم و من دوست میدونستم خودمونو😁
وب سایبات.. هنوز سرجاشه؟ منم بعد کنکور باید برگردم

و خوبم تو چطوری؟
منم:)
ولی متاسفانه تو راه مدرسم و شاید زنگ تفریح یا بعد مدرسه کامنت بعد رو جواب بدم😅
روژی کوژولو

خوبییییییییییییییییییییییییییی ؟ *-*

البته😅
تو خوبی؟
روژی کوژولو

اوهوم اوهوممممممممممممم

دلم برات تنگ شده بودددد

تهشم ابمیوه ی منو ندادی =-=

منم☹️ خبرات میرسید بهما
😂😂هنو منتظری؟
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

اسمت باید یادم میومد 

یادم نیس .. 

میشناسما 

مبینا؟ درسته؟
فکر کنم زهرا ازت برام گفته بود
᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

عطییییییییییییببیی سلامممممممم 

 

دعا میکنم و مطمئنم بهترین رتبه رو میاری توعم واسه دوسال بعد من دعا کن😂

ماعدههههههه سلامممم
ایشالا☹️
😂😂بش
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

شت .. زهرا خجالت میده منو ها :) 

اره مبینام .. 

گاد .. 

😂😂خوش اومدی
روژی کوژولو

عه کی میده ._. xD

 

ارههههههههههههههه =-= 

الان دیگه ب جای یخ باید اب جوش یا شیر داغ بریزی توش =-=

یکی😶

😂😂😂اره
᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

چطوریییی چخبررر

 

بوج😂

خوبم.. درس درس درس+در نزدیکی مزدوج شدن😂🤦

بوج تر
Gloxinia M.R

سلام.....خوبی؟

ایشالله موفق باشی

سلام خوبم
تو خوبی معصومه
مرسی😍
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

مرسی

 

حالا چی گفته بت ؟ از من 😑

هیچی😂😂😂🤦
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چرا **

یکارایی دارم اونجا:)
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

ودففف 

 

چند سالته عطیه؟

😂😂دهنم چفت داره

18
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

ینی برم خفش کنم؟🚶🏻‍♂️ 

 

عاوووو 

خب توهم احتمالا بددنی من چند سالمه 😑

نههه😂😂

حافظم به فاک رفده ولی پارسال 14 سالت بود😂😐
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️

 

😂💔اره درسته ..

گاد ..

عه جون بابا😂🤦
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

🚶🏻‍♂️عژیبه

😁
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

هعم عطیه 

رشته تحصیلیت چی بیدء

تجربی
میخوای هدفمم بگم؟😂
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

اره چرا ک نه😂❤

ایشالا علوم ازمایشگاهی😂
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

ای ژاننن 

موفق باشی 

 

من ک نمد هدفم چیه .. 

هعم راستی .. شمارتو بهم میدی؟**

ممنونم😅❤️
منم تا پارسال نمدونستم هدفم چیه
میتونم بدم ولی زیاد واتساپ انلاین نمیشم بیشتر اینستا
𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌

آه باشه 

هیخ .. 

چیزه .. یادم رفت چی میخواستم بگم 

یکم فک کن یادت میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan