تو قضاوتم کن:) (انتشار مجدد)

  • ۱۴:۰۹

میخواهی قضاوتم کنی؟؟

...

کفش هایم را بپوش

راهم را قدم بزن

دردهایم را بگذران

یک روز فقط یک روز

به جایم زندگی کن...

و بعد

قضاوتم کن!!

 

 

 

+از اخرین پستم لذت ببرین


الان نوشت: بعد هف ماه بنظر باید دوباره پست میشد

بعدا نوشت: بخدا نمیخوام برم🙁

  • ۱۶۲
ناشناس

میخای از بیان بری؟

شاید
Elina SH

مث همیشه عالی:)

 

آخرین پست؟_؟..چرو؟_؟

مرسییی

همینجوری گفتم با هم عر بزنیم
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

جمله آخرتو برام معنی میکنی بوتی؟

بعله بعله

از اخرین پست وب لذت ببرین😂
Namgar Kim

اینجا دیگه پست نمیزاری؟؟؟

اونور میزاری؟

اونور کدوم وریه:/
Stupid Lion :|

چرا اخرین پست؟ . . توعم میخوای بری؟

نه بابا
Namgar Kim

اون یکی وبت

کدوم یکی وبم😂
نگار من 11 تا وب دارم تو 4 تا وبم ادمینم
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

ممنون از ترجمه رسا و پرمحتوات بوتی عزیز ://

چرا آخری حالا؟

بهتر از این بلد نبودم😂😂
گفتم عر بزنیم دیه
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

عااا مسخره کردی مارو پس هه هه هه دلقک شدم😂😂😂😂

ترسیدم بابا لنتی گفتم توعم رفتی :///

😂😂😂😂
Gloxinia M.R

ما راه خودمونو بریم قضاوتمون به کنار

 

 

چرا آخرین پست؟

:)


گفتم با هم عر بزنیم دیگه
Stupid Lion :|

خداروشکر 😬🤲🏻🤦🏻‍♀️

من تازه پیدات کردم
MoBi :)🥀

میخوای بری مگه///////////: ؟

با اجازه عررر
HeLiA ಠωಠ

هحکیرذصحقل چرا آخرین پستتتذخصفد4فعررررررررررررر

یااا هزار بار گفتم😂
Namgar Kim

همونی که توش نقش عطسه داری رو میگم اسکل🤦🏻‍♀️

😂😂😂اونو که خیلی وقته توش پست نمیذارم اصابشم ندارم واقعا
MoBi :)🥀

هعین؟

میخای برییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

چتونه شما:/
Namgar Kim

خاک تو سرت میخوای بری😐

:///
Namgar Kim

نمیدونم چرا میخواین برین

من دلم نمیاد برم

دلم میسوزه واسه وبم🤧😭

نمیرم بمیرم که
Stupid Lion :|

😂💜

یور رایت! تازه باید شرو کنیم ب اسکل کردن ملت.. 😂🤫

😂😂😂اره من عشق میکنم فقط دعا کن یکی پیدا نشه بفهمه
MoBi :)🥀

اه/: کصافطه خره رومخ/:

😂😂😂
حالت خوبه تو
MoBi :)🥀

عن خانوم/:

لطف داری😂
Namgar Kim

منم نمیگم‌میری بمیری خدایی نکرده😂😂😂😂

میگم چجوری دلت میاد پاکش کنی🤧

مگه میخوام پاکش کنم اخه😂😂
من کلا رو وبا حساسم هیچوقت نمیتونم پاکشون کنم
Namgar Kim

اوووو😮

بعله
Namgar Kim

چه بیکار😐🤘🏼

😂😂⁦👊🏻⁩
Jung FaFa

خیلی خریییی:///

چرا فش میدین اخه
Jung FaFa

چون تو نسبت به کسایی که اهلی شون کردی مسئولی 

😂😂😂😂جرررررررر
شازده کوچولو خوندی؟؟
Jung FaFa

تنها جمله ای که از کل اون کتاب بلدم همینه :///

نه ولی جدی داری میری از بیان؟؟؟ 

😂من از برمش
نه
Jung FaFa

درووووود برتوووو

 

آفرین😌

😂😂⁦🤦🏻‍♀️⁩
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

بری میام جنوب پیدات میکنم وسط خیابون کونت میزارم😐🚬

🚶‍♀️🌅

دختر خشن خودمی😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

هی میخای بری ¿¡ 

کجا برم؟؟
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

جدی میگم😐🚬

حالا کونت نزاشتم  تو خیابون مجبورت میکنم فورسام بری!

یااااا:/
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نوشتی عاخرین پست . . 

هوم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

ع بیان ک نمیری مگ ن ¿ بری من میدونم و ت

میرم مرخصی
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

زود برگرد . . 

زودتر از چیزی که فکرشو کنی میام

𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خوبه

ولی توم باید اخر هفته ها بیای ها
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

میام . قول

حساب میکنم رو قولت
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

میخوای بری :(؟

برمیگردم
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)

آخرین پست؟؟؟

سیس😂😂 این پست برا قبلنه قبلا هم کامنت دادی توش
MiN. eLi

وایسااا

 

 

اخرین؟

این برا قبلنه جون خودم😐
MiN. eLi

افرین وگرنه تنبیه دیروز در انتظارت بید

😂😂😂
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)

راس میگی🤦🏻‍♀️  

خواستم بیام برات...

شانس اوردی🔪🔪🔪

😂😂ببشید خو
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)

خواهش bro @___@ 🤍

😁♥️
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)

اخرین ؟داری میریییییییی؟جان من تو دیگه نرووو

نه بخداااا اون تیکه مال هف ماه پیشه😂😶
°~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

خب من متوجهم که نمیخوای بری

ولی چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه که بگم

سو...

 

 

جدنننننن میخوای بریییییی؟؟؟؟XD

لا الـ
کشتم خودمو😬😶
°~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

نه تو باید به من جواب پس بدی:")

 

 

شاعر میفرماید:

تو می روی که بماند؟

که بر نهالک بی برگ ما ترانه بخواند؟:")

 

XD

نمیرم😂😂😂
°~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

خوبه:")

حالا برو بر نهالک بی برگ ما ترانه بخوانXD

عا من فق برا یکی میت بخونم🤧😁
°~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

ای بابا

یه ساعت واست شعر ردیف کردم:")

😂😂شرمنده اخلاق ورزشیت
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

مگه میخوای بری توهم

من از این لوس بازیا خوشم نمیاد والا😶
و البته که تصمیمم ندارم که برم
این پست مال هف ماه پیشه🤧
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

وایی دقیقنن

کسی ک بخواد بره دیه میره 

پست نمیزاره ک

 

اها😐😂

خوبه قصد نداشته باش

😂😂همینو بگو
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

عط میشه یه سوال بپرسم؟

😂😂😂جانم
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

عه نظرا بازن 😐😭

فقط این پست اینجوریه😂
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

اینو گفتم چون فک کنم نمت ب جز خودت ب کسی تو این جور موارد اعتماد کنم!

خیلی خوشحال میشم که بهم اعتماد داری وندام
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

عمومی اومد😐

عدم بزنم؟😂
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

ن عب نداره خخ

بش
┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

بزا یکم بزرم باهات بعد اونکارو بکن 😂

چش😂😂 هر وخ گفدی میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan