namhope

  • ۱۶:۵۵

 

کیفیت اصلی

من از الان نامهوپم میشیپم:/

+میکسش کار خودمه میدونم بد شده😂

جاست به عشق هانیم

  • ۷۴
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم

گاااااد

از کدوم زاویه بگو منم از اون زاویه نگاه کنممم
Asal :)

خخخ

از این رمانتیک بازیا در نیار

من قلبم ضعیفه می افتم میمیرما

ساری ولی من سپ شیپرم

 

عههه یه دور از جون بگو
منم تهجین شیپرم ولی اینم کنارش از الان😂
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

من فقط از زاویه نامجین می نگریدم

الان از زاویه نامهوپ نگریدم

صحیح😂😂
Slay Ruby

 

من فقط نامجینو شیپ میکردم اصن تو عمرم نامهوپ ندیده بودم...

نامهوپم شیپشون باحاله هااا :)

منم تا الان بهش فکر نکرده بودم
بعله الکی که نیس
لاو بى تى اس 😐😬

من همه چى میشیپم*-*

تو که خاص خودمی😂😂
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

من از همه بیشتر یونمین می دوسم

ولی هیچکدومشون بایسم نیستن

می دونی حس خوبی میده به آدم

یونمینم شیپ باحالین موافقم
Namgar Kim

یه زارت خاصی تو چشمامه🤔

چرا؟؟؟😂😂😂
Namgar Kim

من نامگار شیپ میکنم😂

:/// نمیدمش
ببعی عبوس |:

فرندشیپن /:

جاستتتت یونمین عررررررررر 🤧/:

و ویکوککککک 😻/:

ناح قبول ندارم:/
چرا همه اینجوری میشیپن واقعا؟؟
Gloxinia M.R

نامهوپ💔💔💔💔

جین با همه هندسامیشو به چی فروختی؟بی معرفت

نهههه😂😂😂
Asal :)

معصومه چرا ب جیهوپ توهین کردی

بچم خعلیم خوبه از سر نامجون زیاده

خط،فکش

عرررر

مماخش

خط فکش واقعا عر داره😂😂

معصومه
Gloxinia M.R

😨😨😨

عسل نزن منو

منو چه به توهین

اونم به هوپ😶

چرا دیگه الان دقیقا توهین کردی
#لاوم
Gloxinia M.R

اههههه

جین تنها گذاشتی

زوج طلاییو پوکوندی

من اعتراض دارم

جین عشقمهههه من اونو با ته میشیپم😂😂
Gloxinia M.R

کوک و چه میکنی؟

😈کلن اکوسیستم ریخت بهم

همه رو لیست کن شیپ بده بیرون

نامهوپ
تهجین
کوکمین
از یه ور سپ هم میندازیم وسط یه مثلث عشقی ایجاد میکنیم بره😂😂😂
Gloxinia M.R

😕😕😕

مثلث عشقی😑

من دیگه حرفی ندارم

 

جررررر😂😂😂
Asal :)

داداش من الان تو هشت ضلعی عشقیم

اعضای اکسوعم اومدن

😂😂😂
Hobi lover

خدااا عشقولیاا 😍❤️

خیلی عشقننن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan