I'm happy

  • ۲۰:۴۷

I am no longer who I used to be
I am no longer impatient without you
I started a new life
Without you, I'm happy

  • ۶۵
Asal :)

I hope be successful

:)

میشه میدونم
..Nika ..

اوهوم............

خیلى قشنگ😍😍😍😍👍🏻❤️

مرسی عزیزم
Asal :)

Oh babe you know something that I don't know😸

Now that she is..you are in..I understand I want to be with you more than her
Asal :)

When you understand that?

Why u didn't told me?

This now
Because i didn't want to upset you
Asal :)

I never make me sad so don't worry about that

Ok
I don't do these things anymore
TARA'S WORLD

وای چه جملاتی 😭😭

گریه نداشت که
Namgar Kim

ساچ عه واو

😂⁦👍🏻⁩
Namgar Kim

I am a window

چی میگی تو😂😂
Namgar Kim

You are a black board

نگار من تخته سیاهم:////
Namgar Kim

حال کردید انگلیسیمو😂😂😂

بعله مستفیض شدیم😂😂😂
Asal :)

Shut up Negara

Don't say black board to my love :/

😂😂😂
عرررر لاومممم😍⁦❤️⁩
نگار
Asal :)

Negar choso to ofogh mahv shod

😂😂 عادت نداره خیلی یجا بند شه
Namgar Kim

You are a white board😂

بچه من باباتما😂😂😂
Namgar Kim

I am a good girl

I want only one husband😭😭

 

صحیح😂😂
یکی براش پیدا کنههه
Namgar Kim

من تو محو نمیشم😎

افق تو من محو میشه🤘🏼

تو تو محو چی چی نمیشی😂😂

اونیکیو تایید نمیکنممم😂😝
Namgar Kim

من تو افق محو نمیشم😎

افق تو من محو میشه🤘🏼

اشتباه کلمه ای😬

اینم تایید شد دلم نیومد😑
Namgar Kim

To my pashma🚶🏽‍♀️🚶🏽‍♀️

 

⁦👍🏻⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩
Namgar Kim

😂😂😂😂😂

😂😂⁦👊🏻⁩
Namgar Kim

پدر تبریک میگم

نوه دار شدی😁

پریا جونم زایید💃🏽💃🏽💃🏽💃🏽

عه کی؟؟؟😂😂 ماشاالله سرعت عمل
Namgar Kim

دامادت میخواد سلسله تشکیل بده🤘🏼😂

دخترمو میخواد نابود کنه مگه😂😂😐
Namgar Kim

بابا علم پیشرفت کرده ها

جدیدا از روش هاگزایی هم میشه استفاده کرد☝🏼

😂😂اینام از این کارا میکنن؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan