بدانید و اگاه باشید

  • ۲۲:۵۴

شما نصف عمرتونو در اشتباه بودین عرررر😂😂

بگم چرا؟؟

من گفتم بوتلیسم دیگه؟؟

من بوتْلْیسْ نیستم:/

من بوتْلِیسم

راستشو بگین هیچکدوم نمیدونستین نه؟؟😂

بزار حالا که تا اینجا اومدیم معنیشم بگم بوت که معلومه ینی بوت، چکمه، پوتین

و لیس هم ینی بند

در نتیجه میشه بند کفش بند پوتین یکیتون مسخره کنه میزنمش:///

 

 

+قراره ده دقیقه دیگه برقو قط کنن😭😭😭 برا دو ساعتتتتت من میمیرممممم گرممه از همین الانننننن😭😭

چیزه فردا هم از خروس خون مهمونیم تا بوق شب یه روزو بدون چرت و پرتای من سر کنید😂

لاوم دلم برات تنگ میشههههه مراقب خودت باش خو هر کی اذیتت کرد بگو پس فردا میام بفاکش میدم:/

قلقلی پس فردا میام باز چرت بگیم😂

یکیم قرار بود هرروز باهم بحرفیم میدونه خودش با کیم ببخشید دیه شنبه بجا دوروز حرف میزنیم:(

دیگه نمد:/ انگار میخوام برا همیشه برم یجوری وصیت میکنم😂

همین دیگه همیشه بخندین

++تا برق نرفته بیاین باهام حرف بزنینننن

  • ۱۱۹
Namgar Kim

وای تا بوق شب مهمونی آخه😭

همون شبش خوبه انقدر چرت میگیم😂😂
TARA'S WORLD

😂🤭💜

😂😂
Stupid Lion :|

حقیقش میدونستم :| تو دیکشنریم بزنی بوت‌لِیس میشه بند بوت👐🏻

اه ضایع شدم😂
Asal :)

منم فردا نیسم

غصه نخور

توام مواظب خودت باش

سلاممم
عه خب پس خوبه منم نبودم
بودم
ببعی عبوس |:

نمیدونم برقتون رفت یا نه ولی من میدونستم تلفظ درست اسمتو 😂/:

چرا؟؟؟؟😭😭😭
ببعی عبوس |:

واع :/

به انگلیسی هم نوشتی :|

تو نباید دقت میکردییی:(((
ببعی عبوس |:

دیگه ببخشید من شرمندم :/

دشمنت شرمنده
دلم برات تنگ شده بودا
ببعی عبوس |:

جدی :|

الان گشاد شد 😭 ؟

اره😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan