تمشک طلایی

  • ۲۱:۳۱

بعضی ها هم هستند نه قول و قرار سرشان میشود نه عهد و تعهد...

ادمهایی که خیلی راحت عوض میشوند خیلی راحت ترکت میکنند:)

انقدر راحت تصمیم میگیرند که گاهی اوقات از رفتارشان خنده ات میگیرد😂😂😂😂😂

برای شناخت این ادمها نیازی به روانشناسی قوی نیست، خودشان خیلی زود همه چیز را نشان میدهند...

نزدیکی به این ادمها وابستگی نمی آورد چون تصمیمات مهم زندگیشان با چند جمله عوض میشود

تمشک طلایی تعلق میگیره به ادمهایی که با همه چی موافقن :)

  • ۵۹
⛓️...Old Bootlace

من بیسواد نیستما:/ میدونم تمشک طلایی برا بدترین بازیگر و بدترین فیلمه:|

Asal :)

خخخخ

لاو چتوری؟

 

خوبم فقط یخورده بی اصاب😂
تو چطوری؟
ماشاالله سرعت عمل
Gloxinia M.R

👍👍👍👍

 

;)
Asal :)

چرا ؟

خوبم

خخخ

مامان یکم گیر داده بهم آه
راستشو میگی دیگه؟
Asal :)

بیخیال

منم قهرم با مامانم

اره لاو

چرا باس دروغ بگم

رفتم بیرون اوپام رو دیدم

من یخورده لوسم😂😂
خوبه همیشه خوب باشی هانی
Stupid Lion :|

تمشک طلاییه رو رد کن بیاد!✌🏻🕶

تو همچین عادمی؟؟ من همش با کنایه حرف زدما😂😂
Stupid Lion :|

خخخخ نه باباا من فهمیدم کنایه بود عزیز

به متن کاری ندارم از عکس تمشکه خوشم اومد 😂😂

قشنگه نه😂😂
ینی حیف تمکه که بدمش یه این ادما:/
Stupid Lion :|

و البته از یاد نبریم

بازیگر افتضاهیم! :|💔

😂😂منم نمیتونم خوب نقش بازی کنم
من میام دعوا کنم جدی باشم وسطش از خنده نقش زمین میشم😂
Stupid Lion :|

اره کیوته :]😂

دقیقا! هی میام جلو مامانم نشون ندم اون گند گار من بوده :| نمیشه ://😖

😂😂
باید یکیو پیدا کنم یه کلاس مجازی برامون بزارههه عررر
Stupid Lion :|

خخخ عاره دقیقا😂😂👌🏻

راستی یک سوال، توعم سکرتی یا میتونم اسم و سنتو بپرسم؟ *فقط اگه دوست‌داری جواب بده:)*

😂😂
سکرته
Stupid Lion :|

عا اوکی :)😂 بهرحال از اشنایی با شما خوشوقت‌مندم! 

با اینکه اشنا نشدیم ولی منم خوشم😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

بوتی چپ‌دستی :/؟

نه میخواستی تبریک بگی؟؟😂
AJ deadshot

چه تمشک خوشگلی، دلت میاد بدیش به اینا ://// 

:)

دلم که نمیاد ولی ترامپم یکی از اینا داره:/
خاک پای مرتضی جونم |:

عه 😂

اره 

ننه شهلا گفت...😂💔

😂😂😂 اون ازم پرسید راست دستی منم گفتم اره اونم فکر کرد پرسیده چپ دستم داشت بهم تبریک میگف:/😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

واااااااااااااو چه ننه‌ای دارم منننن 😂😂😂😂

خیلی خوبه ننت خدایی😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

عه 😂

منم به خودش رفتم 😌😂

نه هیچکی به اون نرفتهههه😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

چراااااا من رفتممممممممم 😂👊

اصن از بین اون نه تا بچه فقط من صالح در اومدمممممممممممممم 😂👊

نرفتیییی تو به بابات رفتی😂😂
اگه تو صالحشونی پس بقیه دیگه چین؟؟😂
خاک پای مرتضی جونم |:

اصن چه فرقی داره 😂👊

عنانهههههه من به این خوبییییی 

اونا یه مشت بَبوننننننن

بابات و مامانت فرق ندارن:/؟؟؟
خیلیییی😂😂😂
من فقط اسکای رو میشناسم از بین اونا
اسکاییییی
خاک پای مرتضی جونم |:

خیر من هر دوشون رو میدوستم ای خبیث 😌😂👊

ای عنتر بن گوزو 😂👊👊👊

😂😂الان بحث دوس داشتن نیس داریم سر این بحث میکنیم به کدوم رفتی😂
بلاکت میکنما😂
خاک پای مرتضی جونم |:

خب دیگه از اونجایی که من هر دو رو میدوستم فرقی نداره به کی رفتم باشم 😌😂 اصن تو حرف نزن 😂😂

لیاقت هم‌صحبتی با من رو نداری تو اصن 😂

اصن خودم میرم که پایه های وبت در هم بشکنه رو سرت اوار شه😂👊

به بابات رفتی پس😂😂
بگو کم اوردم😂
یکی دیگه رو پیدا کردم پایه هاشو محکم گرفته عررر😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

همممم میبی

نه 😂/:

عههههه پس من برم ‌😭👊 

بای😭🔫

 

😂😂😂
نععع نروو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan