نمیتوانم ها؟!

  • ۱۴:۳۴

یادمه کلاس هفتم که بودم توی کتاب یه بخشی بود میگفت نمیتوانم ها و میتوانم هاتونو بنویسین..

ما یه دبیر داشتیم که.. خب من نسبت به هیچ دبیری هیچ حسی نداشتم ولی این باهمشون فرق داشت..

اره داشتم میگفتم گفت بچه ها بلند شین بریم نمیتوانم هامونو چال کنیم.. هیچ کاری نیست که نشه انجام داد.. اونرو همه نمیتوانم هارو چال کردیم و حتی خرما هم خوردیم😂😂

من الان حتی اون نمیتوانمارو یادم نیس چون همون روز تموم شد ولی الان.. نمیتوانمای زیادی دارم.. وقتشه چالشون کنم:)

وقتشه از قفسم بیام بیرون.. (گنجشک کی بودم من😂😐)

 

دلتنگتون بودم بی اغراق.. همین

  • ۱۰۱
Lɪᴀ⁶¹ ″‍

فک کنم ما یه همچین کاری رو روی بادکنک انجام دادیم .. 🤔

 

سلام چطوری D:

دبیرای ادبیات خلاقن😶


سلام😂😂 چه عجب اینجا اومدی
خوبم تو چطوری
Gloxinia M.R

هوممم منم یاد معلم هفتم افتادم الان

اون بنده خدا می‌گفت چیزی برای ترس نیست ،همه ترس هاتون رو بیارید رو کاغذ بعد پاره اش کنید لگدش کنید  اینجوری تو ناخودآگاهتون دیگه اون مورد ترس نیست چون شما تیکه تیکه و لگدمالش کردید و دیگه اون براتون ترسناک جلوه نمیکنه.

 

دلتنگ بودن به کنار نگرانت بودم عطیه خانم.....حال و هوای قفستون پریده دیگه.....حال و هوای آزادیتون چطوره؟

اینم روش خوبیه یادم باشه امتحان کنم😂

🙁من معذرت میخوام شاید لازم بود..
حال و هوای ازادی با شما خوبه😂
ناشناس

یه پارتی ای چیزی میگرفتی دیه!

همش چن وقت نبودم😐
mae- Jk

بوتییییی *-*

سلااام چطوری ؟

سلاممم خوبم تو چطوری
mae- Jk

خداروشکر :)

منم خوبم 

کجا بودی دلتنگت شدم 🙁

شکر.. حوصله نبود ساری🙁💔
ناشناس

بعد دو هفته تقریبا گذرت به اینجا رسیده😂

ما هم به یه نون و نوایی میرسیدیم😂😂

 

 

+ستاره ی سهیل شدین باید به زور از تو آسمونا پیداتون کنیم خانوم!!

شرمنده نکن😂😂
تو کی اصن
ناشناس

چی میگن بهش؟

هلو پارتی؟ولکام پارتی؟😂😂



یه آشنا:)

اسم داره؟😂 ملت چه بیکارن


🤐اوکی اشنا
ناشناس

نمیدونم😂

یه چی توی مایه هایه همون گودبای پارتی باس باشه دیگه😂

والا عز بیکاری صد درجه بهترع😐😂

 

 

 

😂

ما از این کارا بلد نیسیم والا😂😐
ناشناس

یاد میگیری و راه میفتی ایشالا کم کم خیلی چیز طبیعی عیه:/

اصن یه پارتیایی میگیرن که فقط دلت میخواد سرتو بزاری و بمیری😂😐

الله اکبر جاش نی بگم😂😐

نمیخوام این چیزا یاد بگیرم😂😂
ناشناس

بح بح بح بح👏🏻😂🙄

میخواستی که میزدم تو دهنت بری بچسبی به سر در وبت درس عبرت شه برا بقیه😂😐🙄

فق کافیه یکی اینجا پارتی بگیرع😂😐

😐دست رو من بلند کنی؟
میدونم این کسخول بازیا دیگه جدن رو اصابن
ناشناس

نکردم که😐

دیگه هرکی تو بیان بخواد پارتی بگیره همه آنفالوش میکنن😂😐

یه بار رفتم وب یکی دیدم بدبخت وا رفته پارتی شبونه میخواس بگیره همه یا گفتن بهش برو بابا یا آنفالوش کردن انقدر خندیدم انقدر خندیدم😂😐 بیچاره:/

ولی خواستی بکنی😐
عاخی😶 حس میکنم چند سال از شهرم دور بودم حالا همه چی عوض شده😂
ناشناس

بخوام بکنم که له شدی😂😂😐😐💔

آره دیگه داشتی از اینجا رد میشدی گفتی عه:/ اینام بودن که😂😐

نبودی ببینی میرفتم بالا منبر سخنرانی میکردم اصن تاثیر داشتاااا😂😐

پرام ریخ اصن از این چس بازیا کسی دیگه نمیکنه اگه هم بکنه پشیمون میشه خودش😂😂 چند وقتیم هس فاز دپ برداشتم کل بیان تو حاله ای از افسردگی فرو رفته جالبه😂😐🤔🤔

نه فدا اونقدرم کاه نیستم
نه بابا حوصله نداشتم چن وخ
😂😂الکی مثلا حال تو تو حال همه تاثیر میذاره.. یچی میگیا
ناشناس

من گفتم کاهی؟🙄😐😂

ع دنیا عقبی پس😐😂

وهه جدی گرفتی؟😂😐

ینی نمیتونی لهم کنی🙂
😂😂بیا برو اسکول کردی
ناشناس

میدونم شوخی کردم باو😂😂

اسکول چیع عع😂😂

تو جدی میگیری یهویی😂😐😐

یهو ناشناس میای شوخی میکنی.. نمیترسی برینم بهت؟😐 
اگه نمیدونستم کی حتما اینکارو میکردم شک نکن😑
چن وخ دور بودم منزوی شدم هنوز با شوخی اوکی نیستم😂😂
ناشناس

نه باو ولکن😂😂

الان هم بکنی مهم نی یجوری میگی برینم بت حالا مثلا میخوای چیکار کنی تهش یه هکه دیگه😂😂😐🤌🏻

عه؟؟ماشالا اعصاب مصاب زیر خط فقر😂😐

منم اومدم یه رخ نمایان کنم بگم منم هنو زندمااااا😂😂😂😂😐

😂😂نه دیگه با اطلاعات ملت شوخی نمیکنم.. تخریب شخصیتی سلاح قوی تریه
اره😂😂😂
میدیدمت بابا نرفته بودم کامل که
ناشناس

حالا نه که تخریب شخصیت چقدر رو من ج میده😂😂😐🤌🏻

این کارا آخر عاقبت نداره باو دنیای واقعی رو بچسب😐😂

عه؟؟یه جوری آخه گفتی دلتنگشون بودی بی اغراق گفتم حتما رفته بودی کلا بعد اندی اومدی😐😐🤷🏻‍♀️

یکاری میکنم ج بده😒
از ادما بدم میاد😐
😂😂نه بابا گاهی میومدم
ناشناس

عمرا:/

این روشا دیگه قدیمی شده باس روش های مدرن رو پیشه گیری😂🙌🏻

دنیای واقعی فقط به آدما ختم نمیشه که😐🤌🏻

به سلامتی😂😐🙄

روشای قدیمی بیشتر جواب میدن
همه جا هستن ادما😐
ناشناس

روشای قدیمی راه حل های مختلفی براشون هس:/

تازه چه کاریه فحش بدی فحش بده تهش یکی کم بیاره😂😐🤌🏻

تازه اینجوری شعور و شخصیت آدم میاد پایین😔🤌🏻🤌🏻

وقتی نسبت به بودنشون بی تفاوت باشی انگاری فقط خودتی و خودت و تنهاییه خودت🙃😐🤌🏻

😂😂قسمت بشه یبار نشونت میدم چجوری میرینم بشون
دوس ندارم.. نمیخوام ببینم ادمارو
ناشناس

بگم ایشالا یا خدانکنه؟😂😂😐

صلاح مملکت خویش خسروان دانند🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

اصن به من چهه:/

ایشالا😂😂
ناشناس

پ خدانکنه😂😂😐

😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan