واقعیتی واقعی تر از این نیست:/

  • ۰۱:۱۶

 _مطمئنی میخوای تر*-کش کنی ؟

به روزایِ بعد تو فکر کردی ؟

که چه بلایی سرش میاد ؟

+ آره ، یه مدت شباشو با گریه میگذرونه و خاطرات رو مرور میکنه بعد یادش میره ، تا وابسته تر نشدیم جدایی بهتره

_منم چهار سال پیش همین حرفارو بهش زدم ، گفتم تا وابسته تر نشدیم بهتره جدا شیم ، رابطه مون ته نداره . بهم گفت نرو ، بری دیگه نمیتونم زندگی کنم . گفتم اینا که شعاره ، یه مدت بیتابی میکنی خوب میشی دوباره .

دیگه ندیدمش تا چند ماه پیش توو آزمای* شگاه .

جا خوردیم از دیدن هم ، لا به لای موهای رنگ شده اش چندتا تار سفید بود و کنار چشماش چروک . پیر شده بود .

بهش گفتم : پیر شدی

گفت : در عوض تو تکون نخوردی ، غمِ دلتنگی نداشتی حتما

گفتم : تو داشتی ؟

گفت : تا دلت بخواد ، چهارساله دارم با شام و ناهار قورتش میدم

به روی خودم نیاوردم منو میگه ، دست چپش حلقه داشت : ازدواج کردی ؟

گفت : آره .

گفتم : مرد خوبیه ؟ راضی ازش ؟

گفت : آره مرد خوبیه ، موهاش مثل تو فر نیست اما حالتش قشنگه ، مثل تو با چشماش نمیخنده ولی مهربونه ، مثل تو بلد نیست شعر بخونه ولی آدم موفقیه توو کارش . ولی . . . اسمش شبیه توِ . اصلا همینش اول از همه چشممو گرفتم

گریه ام گرفته بود : دوسش داری ؟

گفت : گفتم که مرد خوبیه .

گفتم : نشد جواب ؛ دوسش داری ؟

گفت : نه به اندازه تو

همون موقع پرسـ*ّـتار صداش زد و برگه آزمـ*/ـایششو داد . آزمایـ*_ـشِ بــ*ـارداری که مثبت بود .

با برگه اومد جلوم وایساد گفت : باباشو که هیچوقت نتونستم با عشق بخوام ، دعا کن حداقل بچه مو عاشقانه بزرگ کنم . دعا کن تموم شه دلتنگیام برات ...

.

_رفت و دیگه ندیدمش . میدونی میخوام بگم بعضی دوست داشتنا واقعی ان و دوست داشتن هایِ واقعی با هیچ رفتنی تموم نمیشن .

میخوام بگم بعضی رفتنا خوشبختی رو میگیره از آدم .

بعضی رفتنا فکر میکنیم رفتنه وگرنه خاطره ها همیشه میمونن و جون میگیرن .

حالا بازم میپرسم فکر کردی به روزایِ بعد رفتنت ؟

مثل من یه مادر بدون قلب درست نکنی رفیق :)

 

 

+چقدر از این جمله متنفرم..«تا وابسته تر نشدیم تموم کنیم»

++ دیدم خیلی موده گفتم بزارم..

  • ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan